Redaksjonen. Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 De europeiske lagene er nå klare for tredje sesong. Resultatene fra helgens League of Legends-kvalifisering Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Var en bra helg med gode kamper Men så langt jeg vet (og i følge CLG sine nettsider) så fornyet ikke CLG EU laget fra season 2 kontrakten. Jeg ser Riot selv skriver CLG EU på sine nettsider, så enten har de fornyet kontrakten, satt opp ett nytt lag eller de kaller seg CLG EU inntil videre. Noen som har noe mer info å komme med? Lenke til kommentar
cooster100 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Var en bra helg med gode kamper :)Men så langt jeg vet (og i følge CLG sine nettsider) så fornyet ikke CLG EU laget fra season 2 kontrakten. Jeg ser Riot selv skriver CLG EU på sine nettsider, så enten har de fornyet kontrakten, satt opp ett nytt lag eller de kaller seg CLG EU inntil videre. Noen som har noe mer info å komme med? Det som tidligere ble kalt CLG.EU er nå EG. (Evil Geniuses.) Synes forøvrig de burde kalles dette i artikkelen også. Kilde: http://evilgeniuses.net/divisions-players/league-of-legends/ Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Takker Ser også at Moscow Five har blitt Gambit Gaming, men de blir fortsatt kalt M5 på Riots sine sider. Enten må dere bruke begge, eller ingen. Blanding blir bare rot. Syns også Riot burde endre det på sine sider, og ikke minst oppdatere resultater fortløpende. Med så mye penger de har, og nå spytter inn i S3, burde ikke det være noe problem. Lenke til kommentar
shoties Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg inviterer alle som ønsker å ha en latter og slappe av med morsomme bilder, gifach, memes og videoer fra spillet League of Legends: http://lolfall.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå