Gå til innhold

Ballkjole? Hvilken? Hjelp?


Hvilken kjole?  

8 stemmer

  1. 1. Hvilken ballkjole

    • Nummer 1
      6
    • Nummer 2
      2
    • Nummer 2
      0


Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg meningene deres! Ikke meninger som er neddyppet i sukker altså, men, den brutale, edle sannheten! Link for ALL del til ballkjoler dere synes selv er flotte.

 

Dette er denne jeg står med en finger på for øyeblikket(nummer 1)

stunning_one_shoulder_a-line_sweetheart_sequined_pink_long_evening_dressesprom_dresses.jpg

 

Så liker jeg denne (nummer 2):

best_quality_sexy_a-line_one_shoulder_rhinestones_beading_pleated_chiffon_formal_prom_dress_evening_dresses_on_sale-1.jpeg

 

Eller så er denne ganske flott, må ha en annen farge dog (nummer 3):

blue_evening_dresses_2_.jpg

 

 

 

 

 

KJOLEN som jeg SKULLE kjøpt var noe ala denne:

1jma1g.jpg

 

Bare i mørk blå. Dere kan tro det var sorgens dag da jeg fikk mail om at kjolen jeg hadde kjøpt ikke lenger var på lager.

 

 

JEG TRENGER HJELP TIL Å FINNE BALLKJOLE (ball om ca 1 mnd)

Jeg har firkantede hofter, så de stikker rett ut. (Altså i den grad at pappsen lurte på hva det var som stakk ut under magebeltet på bunaden) Ikke noen fin overgang eller sving her, nei. Så snitt er derfor ganske viktig.

Budsjettet ligger på toppen $200/1200,-.

Jeg kler fargene MØRK BLÅ, HVIT OG RØD. Ikke pastellfarger..

gorgeous_empire_one_shoulder_sweetheart_beading_long_chiffon_evening_dresses_2_.jpg

Jeg ELSKER denne kombinasjonen; mørk, blå kjole med lyse perler. Denne kjolen er desverre mindre pen, ellers hadde jeg gått for den...

 

 

Andre kjoler jeg liker er:

1556-by-sherri-hillalt2.jpg21067-by-sherri-hill.jpg

 

Liker på en måte at ting skal skje ved brystene, og at skjørtet henger fra der. (Da ødelegger ikke formen på hoftene hele kjolen)

 

Setter ernomt pris på all hjelp!

Endret av fiflamp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes ikke de du hadde lagt ut var spesielt fine. Har også firkantete hofter, men kanskje ikke så harde som deg. Uansett, hvis jeg skulle valgt en ville jeg valgt nr. 1 eller 2. Syntes nr 3 var helt grusom...

 

Hva med den jeg egentlig skulle ha? Like grusom? TAKK for respons, herrejesus, ellers hadde jeg stått her som et spørsmålstegn fremdeles.

Lenke til kommentar

Hva med den jeg egentlig skulle ha? Like grusom? TAKK for respons, herrejesus, ellers hadde jeg stått her som et spørsmålstegn fremdeles.

Jeg likte den du egentlig skulle ha. Men de andre var "too much" for meg. Hvis du skal ha Sherri Hill burde du bestille nå. Jeg hadde min ballkjole fra Sherri Hill. Den var nydelig!!

Lenke til kommentar

Jeg likte den du egentlig skulle ha. Men de andre var "too much" for meg. Hvis du skal ha Sherri Hill burde du bestille nå. Jeg hadde min ballkjole fra Sherri Hill. Den var nydelig!!

 

Har hørt det! Men synes mange av de er greit dyre! Tok det lang tid før du fikk kjolen din?

Lenke til kommentar

Hva er en dyr ballkjole? Over 5 lapper?

 

Ikke alle er like velutstyrte økonomisk, vettu! Ikkenoe problem for meg å si at jeg ikke er villig til å betale en syk sum for en kjole jeg neppe bruker mer enn èn gang. Kjøpte en til 3000,- i fjor, og en til 4500,- i forrigfjor. Det var egne, opptjente penger, som jeg i dag synes var bortkastet. Har hverken råd eller bruk for det i år:)

Endret av fiflamp
Lenke til kommentar

Ikke alle er like velutstyrte økonomisk, vettu! Ikkenoe problem for meg å si at jeg ikke er villig til å betale en syk sum for en kjole jeg neppe bruker mer enn èn gang. Kjøpte en til 3000,- i fjor, og en til 4500,- i forrigfjor. Det var egne, opptjente penger, som jeg i dag synes var bortkastet. Har hverken råd eller bruk for det i år:)

Hvilken strl er du? Ligger mange ute på finn, som er litt mer klasse i syntes jeg.

Du kunne fått lånet min, men den er i strl 34 og lillesøsteren min har den.

Lenke til kommentar

 

 

Ikke alle er like velutstyrte økonomisk, vettu! Ikkenoe problem for meg å si at jeg ikke er villig til å betale en syk sum for en kjole jeg neppe bruker mer enn èn gang. Kjøpte en til 3000,- i fjor, og en til 4500,- i forrigfjor. Det var egne, opptjente penger, som jeg i dag synes var bortkastet. Har hverken råd eller bruk for det i år:)

Hvorfor kan du ikke bruke en av de du har? Må du kjøpe ny ballkjole hvert år?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvilken strl er du? Ligger mange ute på finn, som er litt mer klasse i syntes jeg.

Du kunne fått lånet min, men den er i strl 34 og lillesøsteren min har den.

Så snilt av deg! Er strl 36 da, og ganske høy. Men ellers tusen takk!

 

Hvorfor kan du ikke bruke en av de du har? Må du kjøpe ny ballkjole hvert år?

Har kun den fra i fjor; ikke like stas å bruke den. Men det er nå heller ikke umulig å skaffe seg en ok kjole til rundt 1000-lappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...