Gega Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Heisan. Holder på å skal finne meg en ny bærbar men ser at de fleste jeg kunne tenkt meg har enten matt skjerm, loddet minne eller vanskeligheter for å bytte harddisk. Maskinen jeg ser etter trenger ikke å være ultraslank eller liten, men dog ikke en klump som er 4 cm tykk, det må vel finnes en mellomting en plass. Litt om hva jeg ønsker. - 15,6" skjerm eller 13,3 - 14" men da med bra oppløsning. - Glossy skerm - Intebasert i5 eller i7 - Lys i tastatur (ikke et must, men helst) - Multitouch pekeplate med scrollefunksjon - Oppgraderbart minne og harddisk - Stillegående - Helst under 10 000.- Jeg er ikke ute etter spillemaskin, den brukes stort sett til surfing og noen småjobber men ikke noe alvorlig tungt. Dell XPS 15 er en maskin med sånn ca specs, fysiske mål og vekt som er noe av det jeg kunne tenkt meg, men er usikker på hvordan den er. Leste en liten test av den hvor dem påpekte at den ikke hadde noe bra tastatur og pekeplate. Mvh Geir Er det noen som har et godt forslag til meg:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå