Espen Jansen Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Grottevandring litt utenom det vanlige fra bransjeikon. Les hele saken Endret 29. januar 2013 av TST Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Grei anmeldelse, men Tim Schafer har ikke hatt noe med dette spillet å gjøre utenom å la Ron Gilbert bruke utviklere fra studioet hans. Dette er Ron Gilberts egne prosjekt. Bortsett fra det, så er jeg vel litt enig i det meste som skrives i anmeldelsen, og karakteren er i alle fall spot. Hyggelig lite spill. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Alt for mye tomme rom og backtracking opp og ned i mente. Kunne vært bra, men jeg ble lei ganske fort. Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Grei anmeldelse, men Tim Schafer har ikke hatt noe med dette spillet å gjøre Har rettet denne glippen i saken nå. Takk for at du sa fra. Lenke til kommentar
fleskesvor Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Er helt enig i at en 7'er nok er dekkende for spillet i sin helhet. Det har likevel historie, atmosfære og humor som jeg isolert sett ville vært fristet til å gi en 10'er. Litt trist at Ron Gilberts magnum opus ikke innfrir i større grad. Forøvrig er Robinson Crusoe-karakteren du nevner helt klart en referanse til Herman Toothrot fra Monkey Island-spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå