Skrue Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Vask det som skal lakkes, gjerne i zalo og varmt vann er det mye skitt.. Hva menes her? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 forresten noen som vet om det er mulig å kjøpe lakk i chieftec sin "svarte" farge? Den er jo mer mørkegrå. eventuelt hva den fargen heter? Lenke til kommentar
Sprezzatura Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 (endret) ------------------------------------------------------------ Endret 3. desember 2010 av Sprezzatura Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Hva mente du med det? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 Tenkte ikkje på innholdet i grunninga "sorry", du har rett "Hondaen". Fulgte med hele prossessen han hadde for seg i programmet. Jeg sku begynn å lakke på brommet som står i garasjen!! Bruker rustgrunning fra et eller anna merke begynner med Wu..... , denne danner ikkje så fin overflate eller feste som annen grunning. Har jeg feil på dette så rett på det, var slik jeg fikk vite av verkstedet.. Lenke til kommentar
cof Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 sånn ble min dvd rom seendes ut etter at jeg sprayet den http://larsi.salves.net/Bild%c3%a5rr/dvd-svart.JPG spray and pray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå