AnonymDiskusjon Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hei. Jeg sliter med å få meg opp om morningen. Jeg våkner ikke av telefon, alarm osv. Det har ikke noe å si om jeg sover 3 eller 10 timer fordi jeg er som regel like mye i drømmeland uansett. Jeg er avhengig av å ha en annen person til å vekke meg for å få meg opp. Jeg sover så tungt at man kan støvsuge på rommet jeg sover i uten at jeg våkner. Jeg snakker også i søvne så folk som ikke kjenner søvnvanene mine tror jeg er våken og klar for å stå opp, men når jeg først våkner husker jeg ikke hva som er sagt. Jeg skal snart flytte og jeg har jobb så det kan bli veldig vanskelig for meg å få det tll å gå smooth uten å bo med noen andre. Noen tips til å få meg opp om morningen? 7 timer virker som sweet spottet mitt hver natt, for å fungere så godt som mulig følgene dag. Er det kanskje noe jeg mangler som får meg til å sove så tungt? Jeg spiser alltid sundt og jeg er godt trent. Anonym poster: ca17f538f4fe74f1e944e9c9170671bf Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Klokkeradio på veldig høyt volum? Sett den så langt unna at du ikke får tak i den fra senga. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 http://www.enklereliv.no/clocky.html Denne vekker deg garantert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå