Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Miste jomfrudommen:)

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er gutt 19 som, selv etter flere muligheter enda er jomfru. Jeg har alltid vert åpen om dette og aldri tatt på meg drit fra andre om det. Det gjør meg ingenting at jeg ikke har hatt sex på mine 19 år. Jeg var også ukysset fram til noen dager siden.

Det har seg så at jeg er en av de få som aldri har hatt behovet for å få det unnagjort i mine ungdommsår.

Har nå truffet miss perfekt og hun er den jeg vil bryte den delen av livet med.

Jeg har vert åpen om dette med henne og hun vet hvordan det er for meg.

Hun er som en bestevenn for meg, og vi har gjort mye sammen. Hun har en del erfaring fra to tidligere forhold.

Har seg så at jeg ikke har lyst å være helt potet når vi gjør det fordi jeg har ikke peiling på hva som skal gjøres. Regner ikke med at jeg er den fødte mester så jeg kunne trengt noe tips.

Jeg vil at det skal være like spesielt for henne som det er for meg. Så mine spørsmål er;

Hva gjør jeg?

Hvordan gjør jeg det?

Hva liker hun og hva liker hun ikke?

Er det noe fyfy jeg bør passe meg for?

Setter pris på svar:)

Anonym poster: b26a5021d0dd5b4977a4cd9fa296e221

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg vil at det skal være like spesielt for henne som det er for meg. Så mine spørsmål er;

Men sånn blir det ikke.

Lenke til kommentar

Vær forsiktig, ta det rolig, ikke rush inn i det. (Dobbeltbetydning.) Bruk tid på jenta. Og husk; det er alltid trivelig med to ganger. Hvis ikke tre, om man er skikkelig gira, noe du antakeligvis vil være. Ha noen løsninger på søl i nærheten, lås døren/sørg for å være alene, og ikke vær redd for å ha på bittelitt lys. Blir det trått føre kan det være hyggelig med en dusj. Have phun. :dremel:

...og ikke legg deg til å sove rett etterpå. Det er døvt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...