Lami Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Petter skal syke ut konkurrentene, høres jævla gøy ut! Forresten, begynner bare sendingen kl 12 i morra til damenes langrenn eller starter løpet da? Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 VM studio kl. 12:00, selve løpet begynner 12:45. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Det er ikke vits med en egen tråd for hver gren. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jo, klart det er? Lite vits for deg - men hva med alle brukerene som kanskje ikke vet at vi har et vm-forum? De vil enklere se det med egne tråder. Nok OT. Håper noen gidder å mekke tråd. God natt. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Det er heller snakk om aktivitet. Jeg tror det blir for mye å ha en tråd for absolutt øvelsene under VM. Det ble forsøkt under en PL-runde å ha egne kamptråder for hver eneste, det endte vel med at en god del tråder fikk kun 2-3 poster. Dersom det blir 10+ sider her under hver øvelse så ser jeg vitsen med det, men vi trenger ikke en 10-15 tråder som alle bare er på en eller to sider. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1492032 "Dagstråd" er opprettet 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Bedre med dagstråder enn enkeltøvelses-tråder. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Da har vi 3 gull, 3 sølv og 3 bronsje da Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Pause-dag i dag, er det ikke? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Bare jeg som ikke ser poenget med hviledager når det er så mange forskjellige grener som er med? Skjønner at de trenger pauser når det er VM i skiskyting/alpint, men i ski-VM er det fem forskjellige grener. Burde være mulig å sette opp noe hver dag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Skal Northug gå 5 dager på rad da mener du? 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Kunne tatt hoppingen i dag da, feks. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2013 Langrenn kvinner Langrenn menn Hopp kvinner Hopp menn Kombinert I stedet for å sette opp 3-4 ting enkelte dager så kunne de hatt en jevnere fordeling slik at vi fikk noen godbiter hver dag. Hvordan du får det til å bli at Northug skal gå fem dager på rad vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Åh. Jeg missforsto. Trodde du mente at man skal gå løp hver dag. Tenkte kun på langrenn, ikke at vi har tre andre øvelser også. Jeg er helt enig med deg i så tilfelle. Endret 25. februar 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Det blir jo i essens hviledager for utøverene med forskjellige øvelser hver dag istedetfor å tettpakke programmet. Men skjønner jo også fra et arrangør- og mediaståsted at det er mer kroner og hente i helgene da folk flest har fri. Det er sannsynlig å tro at billett-inntektene er større for f.eks Hopp og langrenn på en lørdag enn de to respektive grenene fordelt utover to ukedager. Edit: Men at det er kjedelig med en dag ikkeno skjer har jeg ingen protester på Endret 25. februar 2013 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Hvis det er pengene det kommer an på hvorfor starter ikke øvelsene i 4-tia da folk flest er hjemme fra jobb? Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Gleder meg til i morgen med 10 km friteknikk for damer. Skal bli morsom å se våre beste langrennsløpere måle krefter mot de beste skiskytterne i sporet, personlig tror jeg hverken Gøssner eller Makarainen har noe å stille opp med mot Johaug eller Bjørgen. Hører også Dielse Doris har trekt seg noe som ikke overasker så "svak" som hun er på fri. Håper for all del at halvnorske Gøssner får en bra reise selv om hun tvilsomt kommer på pallen... flott jente Endret 25. februar 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå