Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er heller snakk om aktivitet. Jeg tror det blir for mye å ha en tråd for absolutt øvelsene under VM. Det ble forsøkt under en PL-runde å ha egne kamptråder for hver eneste, det endte vel med at en god del tråder fikk kun 2-3 poster.

Dersom det blir 10+ sider her under hver øvelse så ser jeg vitsen med det, men vi trenger ikke en 10-15 tråder som alle bare er på en eller to sider.

Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke ser poenget med hviledager når det er så mange forskjellige grener som er med? Skjønner at de trenger pauser når det er VM i skiskyting/alpint, men i ski-VM er det fem forskjellige grener. Burde være mulig å sette opp noe hver dag.

Lenke til kommentar

Langrenn kvinner

Langrenn menn

Hopp kvinner

Hopp menn

Kombinert

I stedet for å sette opp 3-4 ting enkelte dager så kunne de hatt en jevnere fordeling slik at vi fikk noen godbiter hver dag. Hvordan du får det til å bli at Northug skal gå fem dager på rad vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Det blir jo i essens hviledager for utøverene med forskjellige øvelser hver dag istedetfor å tettpakke programmet. Men skjønner jo også fra et arrangør- og mediaståsted at det er mer kroner og hente i helgene da folk flest har fri.

Det er sannsynlig å tro at billett-inntektene er større for f.eks Hopp og langrenn på en lørdag enn de to respektive grenene fordelt utover to ukedager.

Edit: Men at det er kjedelig med en dag ikkeno skjer har jeg ingen protester på :p

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Gleder meg til i morgen med 10 km friteknikk for damer.

Skal bli morsom å se våre beste langrennsløpere måle krefter mot de beste skiskytterne i sporet, personlig tror jeg hverken Gøssner eller Makarainen har noe å stille opp med mot Johaug eller Bjørgen.

Hører også Dielse Doris har trekt seg noe som ikke overasker så "svak" som hun er på fri.

Håper for all del at halvnorske Gøssner får en bra reise selv om hun tvilsomt kommer på pallen... flott jente :)

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...