Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er ekstremt tullete at jeg ikke har giddet å følge med på kombinert...

Hva er poenget deres?

Fordi vi ikke vinner sier du at det er like greit du ikke har fulgt med på kombinert de siste årene når du åpenbart fulgte med på rennet i dag.

Ser du ikke ironien? :)

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Fordi vi ikke vinner sier du at det er like greit du ikke har fulgt med på kombinert de siste årene når du åpenbart fulgte med på rennet i dag.

Ser du ikke ironien? :)

Hvor er ironien? Jeg ser alt av nordiske grener når det er VM/OL. Kombinert hadde vært like kjedelig selv om det hadde vært tre norske på pallen i dag. Kommer til og med til å se kvinnehopp i VM, selv om det er det desidert kjedeligste som finnes av nordiske grener.

Lenke til kommentar

Hvor er ironien? Jeg ser alt av nordiske grener når det er VM/OL. Kombinert hadde vært like kjedelig selv om det hadde vært tre norske på pallen i dag. Kommer til og med til å se kvinnehopp i VM, selv om det er det desidert kjedeligste som finnes av nordiske grener.

Ok :)

Ser faktisk på kvinnehopp selv nå uansett hvor fantastisk KJEDELIG det er... men jeg skjønner tingen, vanskelig å slå av VM.

Lenke til kommentar
Kåre kl. 17.33

Hvem er treneren for de norske damene?Kan ikke si jeg er så imponert over det han har gjordt

Kåre kl. 17.31

Fiasko de luxe for Annette Sagen.Tydelig at hun ikke kan takle presset med å väre medaljekanditat..Har värt en dritt dag for Norge.

Kåre kl. 16.48

Annette Sagen tar dessverre ingen medalje idag for det er det langt opp til pallen.Ingen bra dag for Norge altså.Blir mye bedre imorra med langrennsjentene og langrennsguttene for vi håpe.

Benbjo, har du forflyttet deg til nettpraten hos NRK?

Lenke til kommentar

Skal vedd på Petter N Jr etter litt øvelse kunne komme langt nok ned den jævla bakken til å dunke alt av motstand i langrennsdelen.

De er jo så "elendig" på ski i forhold til spesialistene at det skiller sikkert flere minutter på en 10 km.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...