Jotun Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Mhmmm... Trodde det var vintersport tråden.... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Men folkens. På samme måte som Petter selvsagt kan gjøre som han vil, enten det er vm eller lokalrenn i heimbygda, så kan mjs mene akkurat det han vil om det Petter gjør. Lokalkjent eller? Gåsbu er ikke nær hvor Northug kommer fra Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Tror du virkelig Petter setter NM mega høyt når han kommer rett fra høydeopphold og bare går det for å se hvordan det går? Jobben til Petter er å delta i skiløp og vinne. Det får han betalt for. Hvis MJS ønsker at folk skal hjelpe han med å dra feltet, så får han heller ta turen til den lokale lysløypa. Finner sikkert koselige folk der på søndagstur som kan hjelpe han. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Da sier jeg bare diskuter PETTER i vintersport tråden. IKKE ødelegg denne VM I SKISKYTING tråden med en krangling om PETTER 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Lokalkjent eller? Gåsbu er ikke nær hvor Northug kommer fra Hmm... Ser ikke noe om gåsbu i mitt innlegg? Skriver lokalrenn. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Hmm... Ser ikke noe om gåsbu i mitt innlegg? Skriver lokalrenn. Antok at så lenge det var snakk om NM så mente du det. Sorry, min feil. Goodall: VM er da ferdig? Om du skal diskutere mer om VM så kan du da bare gjøre det. Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 (endret) Da sier jeg bare diskuter PETTER i vintersport tråden. IKKE ødelegg denne VM I SKISKYTING tråden med en krangling om PETTER Enig i den... sorry Endret 17. februar 2013 av Nasciboy Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Joa VM er ferdig, men jeg forstår fremdeles ikke hva Northug har i denne tråden å gjøre Men for all del bare skjør på, jeg går å bygger lego jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå