Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var et stikk mot MJS som kalte Northug feig og gratispassasjer for et par uker siden fordi sistnevnte lå i rygg hele løpet før han slo til mot slutten. Ikke noe galt med taktikken.

Er du seriøs? Det er ikke så vanskelig å forstå tankegangen hans når det er snakk om NM. Hadde det samme skjedd under VM hadde neppe Martin sagt det var feigt.

Lenke til kommentar

Er du seriøs? Det er ikke så vanskelig å forstå tankegangen hans når det er snakk om NM. Hadde det samme skjedd under VM hadde neppe Martin sagt det var feigt.

Hvilken rolle spiller det hva det var? Petters styrke på fellesstarter er å henge seg i ryggen på feltet, før han slår til for fullt mot slutten.

Dropper han NM så blir han stemplet som landsforræder og sviker. Vinner han NM så blir han stemplet som feig og gratispassasjer. Lenge leve janteloven.

Lenke til kommentar

Det er da ingen som bryr seg om NM, sånn innerst inne. Det at han ble stemplet som landsforræder er bare teit å komme med da ingen engang husker at han droppet NM.

Poenget er at det ikke så vanskelig å forstå Martin sin tankegang når det er snakk om NM. Uansett, det er virkelig ingen, i ettertid, som bryr seg om Petter hang på eller ikke.

Lenke til kommentar

Det er da ingen som bryr seg om NM, sånn innerst inne. Det at han ble stemplet som landsforræder er bare teit å komme med da ingen engang husker at han droppet NM.

Poenget er at det ikke så vanskelig å forstå Martin sin tankegang når det er snakk om NM. Uansett, det er virkelig ingen, i ettertid, som bryr seg om Petter hang på eller ikke.

Det var det jeg trodde jeg også... ingen landslagsløpere tar NM seriøst men det fikk jeg motbevist til gangs i dette års NM. Sånt skjer ikke i konkurranser som ikke betyr noe... det er enkelt å greit konkurransepersoner som stiller opp for å vinne, ikke for å "trene".

Glad er jeg for det!!

Lenke til kommentar

Tror du virkelig Petter setter NM mega høyt når han kommer rett fra høydeopphold og bare går det for å se hvordan det går?

Selvfølgelig, ellers hadde han vært oppe å dratt... som sagt, ikke argumenter med subjektive meninger, altså ting som du tror.

Lenke til kommentar

Det gjelder deg også, men vanskelig å diskutere noe når man ikke klarer å se fra noe fra Martin sitt synspunkt og høre på hvorfor også Martin synes det var feigt. Alt jeg sier er at jeg kan skjønne synspunktene hans, men hadde det vært under et WC-renn så hadde det selvfølgelig vært bare en dårlig unnskyldning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...