Lami Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Det tror jeg ingenting på. Bare noe du sier nå som de har vunnet og for å være imot. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Se hva jeg siterte, tosk. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Oo, stor i kjeften denne brukeren her. Har vel aldri slått deg inn at jeg ikke refresher siden hvert jævla sekund, tosk. Jaja, vi vant ihvertfall ikke takket være Fenne! Endret 15. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Er det mulig å være større idiot? Du var faen meg verdens mest negative og blir megatilt når vi trekker det frem og sier det du driver med er tåpelig. Get a grip. Det fine med forumet... *ignorer bruker* 1 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Gleden over gull sprer seg vidare til diskusjon.no! Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Dette ble mere spennende enn mixed stafetten. Tora er jo bare helt syyyyyyyyyyyk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Jaja, vi vant ihvertfall ikke takket være Fenne! Stafett er et lagspill. En for alle - alle for en. 2 Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Stafett er et lagspill. En for alle - alle for en. Do you still love Tora Berger? :love: Lenke til kommentar
slipten Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 For en stafett. Hadde ikke trua etter første vekslng, men på et eller annet vis tok vi gullet. utrolig artig med 4 lag likt før siste skyting. Må vel være et av de jevnere stafettene i VM historien. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Var den stafetten ødelagt. At hun er med er faen galt. Pest og alt allerede, omfg. Hahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) wåååw, du virker sykt tøff! kan vi bli venner på facebook? jeg trenger en som er stor i kjeften som venn!! .. Idiot. Fyfaen for et LØP!!! Hvem hadde trodde det!! Hilde Fenne, fuck off. Irriterer meg at hu skal få medalje. Men, "stafett er stafett"! Må du slutte din tullebukk. Hilde Fenne er bare 19 år og gjør en god innsats. Denne stafetten var en bragd Endret 15. februar 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2013 Do you still love Tora Berger? :love: Har beveget meg mot kvinnehåndballen. Bedre utvalg der! 1 Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Har beveget meg mot kvinnehåndballen. Bedre utvalg der! Svikter du meg nå? Vi to som står bak i hennes fanklubb i her diskusjon.no... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Har beveget meg mot kvinnehåndballen. Bedre utvalg der! Hvertfall en meget bra skiskytter og en som ikke er med akkurat nå. Vil ikke si hvem de er, men det er hevrtfall ikke Tora Berger. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Må du slutte din tullebukk. Hilde Fenne er bare 19 år og gjør en god innsats. Denne stafetten var en bragd Joa, men hun burde ikke være med på VM engang. Bare pga treneren er fra samme bygda er hu med. Irriterer me over Flatland: "alle 4 var likt jevnt gode idag".. Frekt. Si at hu og Fenne var jevnt med Solemdal og Bergen, omfg. Kan de ikke bare si det som det er istedenfor å ha sånn kristen holdning..! Men, herrene om noen timer da, blir gøy! Håper på Bjørndalen. Endret 15. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Nei. Hun er med pga av gode resultater tidligere i år. At du misliker Flatland fordi hun er Kristen har ikke noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Mener du virkelig at det skal stå å kritisere hverandre? Har du noen gang drevet med lagspill? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2013 Svikter du meg nå? Vi to som står bak i hennes fanklubb i her diskusjon.no... Tror du forveksler meg med DJ her. Jeg tilhører Neuner fanklubb. Skiskyting er ikke det samme uten henne. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. februar 2013 Del Skrevet 16. februar 2013 Har Norge gode sjanser i stafetten i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå