Latias Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Kjører de én eller to ganger hver? Og hvor mange deltakere er det? Kun én omgang. Usikker på hvor mange som er med, men seedet gruppe er mellom startnr. 16-22. Etter det kommer det sjeldent noen som hever seg i toppen. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Aksel starter straks. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 FANTASTISK AV AKSEL!!! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 KANONLØØØØØP!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Ingenting avgjort enda, men fy faen for et løp det var. Skal mye til for å slå det! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Fy faen... jeg er helt hes her jeg sitter. Det der var enormt imponerende!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Aksel for faen! Fortjent vinner! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Aksle klarer alltid i innfri i et mesterskap, fantastisk kjøring av Aksel Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Første alpinisten i historien som vinner gull i FIRE mesterskap på rad. For en mann. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Det løpet der var helt, helt overrått. Et halvsekund foran sølv, et helt sekund foran bronse. En annen klasse. Jeg er så imponert... og så glad!! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hva skal man si. En legende som alltid leverer. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Da ble det gull! Yes!!! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Norges største idrettsutøver per dags dato. Endret 9. februar 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Større enn Petter Northug mener du? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Selvfølgelig langt større enn Petter Northug. Det er knapt en diskusjon en gang. edit: Dersom Dale Oen hadde vært i live hadde han muligens vært større. Magnus Carlsen er jeg litt usikker på. Forbehold for Suzann Pettersen også faktisk. Men de er de eneste jeg kan komme på. Endret 9. februar 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Svindal: 20 verdenscupseire, 48 pallplasseringer i verdenscupen, 2 totalseire i verdenscupen, 3 individuelle OL-Medaljer, 5 VM Gull, 1 VM Sølv og 3 VM Bronse Northug: 14 verdenscupseire, 27 pallplasseringer i verdenscupen, 1 totalseier i verdenscupen, 2 individuelle OL Medaljer, 5 (individuelle) VM gull, 1 (individuelt) VM Sølv Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Uenig uansett. Northug er en mye større idrettsmann. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Svindal: 20 verdenscupseire, 48 pallplasseringer i verdenscupen, 2 totalseire i verdenscupen, 3 individuelle OL-Medaljer, 5 VM Gull, 1 VM Sølv og 3 VM Bronse Northug: 14 verdenscupseire, 27 pallplasseringer i verdenscupen, 1 totalseier i verdenscupen, 2 individuelle OL Medaljer, 5 (individuelle) VM gull, 1 (individuelt) VM Sølv Dette taler for seg selv, og når vi i tillegg tenker på at langrenn er en LANGT mindre sport enn alpint på verdensbasis bør det være klart for enhver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå