NeEeO Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hei, Jeg trenger noen skikkelig gode ørepropper til under 500-lappen. De skal hovedsaklig brukes til musikk. Det er ett lite krav også, de bør holde støy ute, for jeg er ofte ute i byen, tar trikken, bussen..osv. Og det siste jeg vil er å ha ører til en 80-åring. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Du får JVC ha-fxd80 til den prisen. Veldig bra på både lyd og byggekvalitet. Eneste minuset er at du ikke kan plukke de opp på lokalbutikken din. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Du får JVC ha-fxd80 til den prisen. Veldig bra på både lyd og byggekvalitet. Eneste minuset er at du ikke kan plukke de opp på lokalbutikken din. Hvor får jeg dem da ? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Japan. Selv kjøpte jeg via ebay. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Japan. Selv kjøpte jeg via ebay. Slapp du med toll og moms? Kunne du også oppgi hvem du kjøpte fra? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg tenker å kjøpe A jays 4, Det står at de isolerer med -40 db. Her er link: http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltilbehor/IPAJAYS4WH/a-jays-four-in-ear-hodetelefoner-hvit God omtale har de også fått... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Toll trenger du ikke å tenke på, moms kan du risikere; jeg slapp unna. Selgeren jeg kjøpte fra har ingen til salgs nå, men det er mange som selger. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Toll trenger du ikke å tenke på, moms kan du risikere; jeg slapp unna. Selgeren jeg kjøpte fra har ingen til salgs nå, men det er mange som selger. Tusen Takk for forslag Men tror jeg bare går får A jaysene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå