Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Hei, har nå i det i det siste fått en del grafikk bugs. Bla når jeg spiller, så "blinker" det svart osv. fikk ikke tatt Prtscreen av spilling. Har nyeste versjon av skjermkort driveren, har ikke prøvd å installere den på nytt eller prøvd en eldre versjon. specs står i signatur Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 28. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2013 Prøv en eldre versjon av driveren, blåse støv av kortet, dersom ingen av de to tingene hjelper så er det nok enten kortet, skjermen eller kabelen fra kortet til skjermen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2013 Ok! skal prøve å bruke en annen kabel, endre versjon og fjerne støv osv;) Takk for svar! Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 30. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2013 Hadde omtrent samme problem med mitt splitter nye Sapphire Radeon HD5870 i sin tid: http://www.diskusjon...owtopic=1251491 Det viste seg til slutt å være et defekt kort, så jeg håper ditt fremdeles er innenfor garanti- eller reklamasjonstiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Hadde omtrent samme problem med mitt splitter nye Sapphire Radeon HD5870 i sin tid: http://www.diskusjon...owtopic=1251491 Det viste seg til slutt å være et defekt kort, så jeg håper ditt fremdeles er innenfor garanti- eller reklamasjonstiden. ok, har ikke rukket å testet noe enda. Men om det skulle vise seg at kortet er defekt skal det jo gå under reklamasjon, kjøpte kortet 2010-05-04 så er jo innenfor 5 år (reklamasjonsrett). Har vært feil på kortet før, da var det vifta som gikk og da fikk jeg et nytt kort ganske raskt. Men nå er vell kortet ute av produksjon? er det reparasjon som er aktuelt da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå