Gå til innhold

Eg er ein mann med ljose og svake augebryn


Anbefalte innlegg

Eg er ein mann med svake og ljose augebryn. Det har plaga meg mykje heile livet. Eg veit at det har veldig stor innverknad på korleis andletet mitt ser ut. Finst det nokre grep eg kan gjere for å fikse dette? Eg tenkjer helst på permanente løysingar som ikkje krev dagleg stell. Å teikne på meg augebryn kvar morgon er for feminint til å halde ut. Eg ser at det finst operasjonar ein kan gjere der det takast hår frå hovudet. Men hår frå hovudet vil jo berre vekse og vekse, så dette alternativet krev at ein friserer bryna sine jamleg.

 

Så, har dokker nokre tips? Eg er takknemleg for all hjelp eg får.

Endret av ambisjon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Permanent løysing? Slutt å tenkje negativt om det. Det er mange som har lyse augebryn, og eg har aldri før tenkt at dette var noko problem.

 

Augebryna gjer ein dramatisk skilnad på korleis andletet ser ut.

 

post-278915-0-15330300-1359329289_thumb.jpg

 

Du må skrive veldig mykje meir overtydande for få biletet over til å forsvinne.

Endret av ambisjon
Lenke til kommentar

Du må være innbitt motstander av å innrømme feil charles, forskjellen på det bildet er helt enorm, og det er ingen tvil om at det til høyre ser MYE bedre ut enn det til venstre.

 

Ja, eg er samd med deg. Posten din har fått tre plussar også. Eg trur det er veldig få personar som vil meine at andletet til høgre ikkje er veldig mykje vakrare enn det til venstre. Eg synest at situasjonen min er veldig lik det dømet du ser på biletet. Men eg har veldig hår i tillegg til å ha veldig ljose hår. Difor er det ikkje like lett for meg å fikse det. Det er synd at det skal vere så vanskeleg å ordne...

Endret av ambisjon
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...