allman Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 HEI en av mine store lidenskaper er å svømme og kunne gjerne tenkt meg og begynne og dykke litt også, men jeg har et forferdelig problem, med en gang jeg kommer under vannoverflaten tar jeg inn vann som en sil viss du presser den under vann. Det er akkurat sånn om jeg ikke kan lukke nesen.... er dette normalt? kan det være noe galt? har prøvd flere tusen ganger på forskjellige vis........ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Prøvd neseklype? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Gjør omtrent det samme som når du prøver å stenge ut ekle lukter. Hvis du ikke klarer det invester i neseklype. Lenke til kommentar
allman Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 hei ja men viss man vil inn i politiet må man ta en svømmetest der man skal uten hjelpemidler dykke og hente opp ringer.. er det ingen triks eller noe for og stenge nesen uten neseklype? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Prøv å pust ut med nesa når du dykker. Ikke så mye at du går tom for luft med en gang, men så mye at vannet ikke kommer inn, bare luft som kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå