Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløs internet som ikke koster skjorta?

TRS

Anbefalte innlegg

først så vil jeg bare si, JA jeg HAR søkt rundt på google og jeg har søkt og kikket her på forumet men jeg søker et konkret svar, noe jeg ikke har funnet.

Ja nå har det seg slik at jeg går på skole i stavanger.

Det er da relativt liten sjangs for no internet der pga noen ting, for eks;

Kabel internet (CHELLO el.l) kan bli vanskeligheter siden jeg er tilkoblet husverten's uttak. Hun er en gammel dame som ikke forstår seg på teknologi og tror at HUN får store utgifter av at jeg har et kabelmodem tilkoblet hennes uttak pga at ungene hennes (som heller ikke er inne på dette) mener de kan mye om dette og har fått henne til og tro at kabelinternet går på telefon og at hun da ikke kan ringe etc etc.

ADSL er også nermest utelukket av så og si samme grunn som over.

Så det jeg lurer på, er det noen form for trådløs bredbånd som ikke koster skjorta og skaper en sur husvert?

EVT finnes det trådløs bredbånd som ikke koster skjorta som ikke trenger en diger antenne på taket for og funke?

(Bor i en boligblokk)

Vel, dere fatter tegninga og jeg håper noen har noe info som kan hjelpe.

På forhånd takk!

EDIT: Hups, skrivefeil :(

takk for påminnelsen iallefall :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hihi. Jeg tror nok det greieste for din del hadde vært å faktisk oppsøke disse ungene hennes og forklart for dem om hvordan ADSL og Kabelinternett (Ikke kabalinternett :green:) fungerer og fått deg internett på den måten. Det blir billigere og bedre. Bare ikke gi opp. Print ut masser med data og info som ser trodverdigt ut og skaff deg skikkelig internett! (men ikke fra UPC - *grøss* :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...