h44kon Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Heisann jeg driver på med css servere og der trenger jeg og fylle ut en del ting: } "thc_rpg" { "driver" "mysql" "host" "host" "database" "database_name" "user" "username" "pass" "password" "timeout" "10" "port" "3306" } i og med at jeg ikke har web server og css server på samme maskin så trenger jeg vel å fylle ut så hvordan kan jeg finne ut "port" og "host" ? For informasjon så har jeg host1.no Endret 27. januar 2013 av h44kon Lenke til kommentar
lberland Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Host1.no har et Cpanel du kan finne ut denne informasjonen på. Endret 27. januar 2013 av lberland Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Du må og opne for at serveren din skal kunne koble til host.no sin database servere. Kontakt kundeservice. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2013 Hvis du bruker IRC får du veldig raskt hjelp på #host1, EFNet. Du får også rimelig raskt svar via e-post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå