Gå til innhold

Kamptråd - Real Madrid vs Barcelona - El Clasico Mania


Latias

  

24 stemmer

  1. 1. Hvem vinner Copa del Rey-semifinalen?

  2. 2. Hvem vinner ligakampen?

  3. 3. Hvem kommer til å gjøre det best i disse tre oppgjørene?



Anbefalte innlegg

Seriøst, give me a break. Å trekke paralleller med rasistiske handlinger hele tiden er så oppbrukt og tullete at jeg ikke har ord. Jeg tviler på at Messi bryr seg noe særlig om at han blir kalt for en "hagegnom" på et nettforum. Hvor er ramaskrikene deres når Rooney blir kalt for Shrek? Maken til hårsårhet blant enkelte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjell på å bli fornærmet og påpeke at noe er barnslig.

Men det går jo sport på forumet her i å kalle folk hårsåre bare fordi de ikke ser poenget i å kalle spillere for "hagegnom" og lignende.

 

Er forøvrig barnslig å kalle Rooney Shrek også, men jeg personlig gidder ikke å reagere på slike barnslige kallenavn (Shrek, hagegnom, Apen Bale osv).

 

Edit:

Og som gynekologen er inne på, det er vel mindre Shrek-rop om dagen enn det er Hagegnomen Messi.

Husker fortsatt "Rotta Modric", "Stankelbeinet Crouch" osv osv.

Endret av Snurreleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Haha, hva skjedde?

 

Løp bort til dommeren og ga han skikkelig kraftsalve av gloser.

 

Hahah Valdes. Det blir nok noen kamper.

 

Men var det straffe? Synes Adriano falt veldig lett og jeg så faktisk ikke kontakt.

 

Var kontakt med knærne, teatralsk falling gjorde nok at de ikke fikk straffen men han ble hindret.

Lenke til kommentar

WOW. La Liga er tidenes sutre liga. Imo var det ikke straffespark heller. Både spillere fra Barca og Real samler seg rundt dommeren etter hver eneste situasjon. Skuffende å se verdens to "beste" lag stå frem som komplette idioter. Spesielt Valdes.

 

Kjedelig å se at lagene prøver å manipulere dommeren til å gi hverandre kort, latterlig.

Lenke til kommentar

Både Bayern og United er langt foran Barca og Real Madrid. Dominerer knallharde ligaer.

 

Kanskje derfor jeg brukte gåseøyne rundt beste? Hmm...

 

EDIT:

Kjedelig å se at lagene prøver å manipulere dommeren til å gi hverandre kort, latterlig.

 

Totalt enig. Han får ikke gjort jobben sin og alle fremstår som treåringer. Ser sjeldent på La Liga kamper, dog vet jeg ikke om dagens atferd er representativ for hele ligaen.

Endret av Hugol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...