Gå til innhold

[Løst] Hjelp til valg av Samsungpc

Anbefalte innlegg

Pc'en min synger på siste verset og jeg må derfor kjøpe ny. Jeg bytter ikke ut en pc når det kommer nye men bruker den til den går i stykker. Har samsungtelefon og har lyst på samsung pc. Lånte en samsung serie 9 13" som bare veide 1,1 kg og falt veldig for denne. Den er jo ganske dyr, men når jeg først skal kjøpe ny pc kan jeg godt investere i god kvalitet som varer. Har forsøkt å lese meg opp litt men forstår ikke helt forskjellen på samsung sine ulike serier?

Det som er viktig er at den starter raskt, veier lite (1 kg er det ultimate men 1,5 går også fint), god batteritid (6 timer +), Intel WiDi, bluetooth, windows 8, usb 3.0, størrelse 13" eller rundt 10-11". Om det er touchskjerm eller ikke spiller ingen rolle. Bruksområde er "hjemmebruk" (office, musikk,bilder, streame film, internett, synkronisere med telefonen osv.).

Har også vurdert om samsungnettbrett med tastatur er et alternativ, men de har vel ikke windows slik at jeg får installert office?

Er det noen datakyndige som har modeller/butikker å anbefale?

Såvidt jeg kan se er det ikke toll på pc'er og det er sikkert billigere å handle fra en utenlandsk nettbutikk, men hvordan blir det i fht norsk tastatur osv. Er det vanskelig å gjøre maskinen norsk? Noen butikker å anbefale? Hva er best - handle i Norge eller utenlands nettbutikk?

Har vanlig tv men har forstått det slik at det er mulig å kjøpe tilleggsutstyr slik at pc og tv kan kobles sammen via Intel Widi?

Endret av Helene01
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...