_-tommy-_ Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg har nettopp kjøpt meg en Plextor PX-708A brenner.Den første dvd`en jeg brente fungerte bra (brente i 8x) i nero 6.0.0.15.....men så skulle jeg brenne flere dvd`er men da ble d feilmelding i sluttn av hver brenning...prøvde i 2,4x 4x 8x men d kom den samme feilmeldinga om at d ble noe feil m "disc at once" på sluttn, sjønner ikke hva som er problemet... Håper på hjelp Lenke til kommentar
Sørlendingen Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Tatt fra denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...7fd0f2d8d61290d Måtte bare komme med et innlegg Har både pioneer og plextor. Problemer med plextor: -Virker ikke med mange DVD-R/RW plater (f.eks en del princo og datawrite samt andre merker) kjøp DVD+R til denne brenneren. Kjøper du ritek, arita, verbatim eller TDK DVD+R 4X så virker disse på 8X med firmware 1.01. finner slike plater hos www.brenner.no eller www.komplett.no f.eks -Problemer med en del CD-R plater (power calibration error). Jeg vil si det slik: skal du bruke billige jallaplater: kjøp pioneer, vil du ha 8X og nyeste tech: kjøp plextor Husk at eneste Nero Versjon som virker med plextoren til å brenne 8X DVD+R er versjon 6.0.0.11!!! Du får teste versjon 6.0.0.11... Lenke til kommentar
_-tommy-_ Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 Jeg har testet Nero 6.0.0.11 med Verbatim DVD+R (4x) plater å d klikker i slutten.klikker i alle hastigheter...blir eindel ødelagte plater...rart at d virket første gangen å ikke flere...CD-R fungere bra...kun DVD d er noe galt med...jeg har også oppdatert brenneren...men d ble ikke bedre. Fins d ikke flere brae progrem som jeg kan teste...? Må ha hjelp.... Lenke til kommentar
fei Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg bruker clonedvd med px708a, den brenner feifritt 8x på 4x plater. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg har nettopp kjøpt meg en Plextor PX-708A brenner.Den første dvd`en jeg brente fungerte bra (brente i 8x) i nero 6.0.0.15.....men så skulle jeg brenne flere dvd`er men da ble d feilmelding i sluttn av hver brenning...prøvde i 2,4x 4x 8x men d kom den samme feilmeldinga om at d ble noe feil m "disc at once" på sluttn, sjønner ikke hva som er problemet... Håper på hjelp Denne patchen til Nero 6.0.0.15 skal løse problemet ditt http://www.cdfreaks.com/news/8022 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå