Gå til innhold

Plextor PX-708A

_-tommy-_

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg en Plextor PX-708A brenner.Den første dvd`en jeg brente fungerte bra (brente i 8x) i nero 6.0.0.15.....men så skulle jeg brenne flere dvd`er men da ble d feilmelding i sluttn av hver brenning...prøvde i 2,4x 4x 8x men d kom den samme feilmeldinga om at d ble noe feil m "disc at once" på sluttn, sjønner ikke hva som er problemet...

Håper på hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tatt fra denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...7fd0f2d8d61290d

Måtte bare komme med et innlegg ;)

Har både pioneer og plextor.

Problemer med plextor:

-Virker ikke med mange DVD-R/RW plater (f.eks en del princo og datawrite samt andre merker) kjøp DVD+R til denne brenneren. Kjøper du ritek, arita, verbatim eller TDK DVD+R 4X så virker disse på 8X med firmware 1.01. finner slike plater hos www.brenner.no eller www.komplett.no f.eks

-Problemer med en del CD-R plater (power calibration error).

Jeg vil si det slik: skal du bruke billige jallaplater: kjøp pioneer, vil du ha 8X og nyeste tech: kjøp plextor

Husk at eneste Nero Versjon som virker med plextoren til å brenne 8X DVD+R er versjon 6.0.0.11!!!

Du får teste versjon 6.0.0.11...

Lenke til kommentar

Jeg har testet Nero 6.0.0.11 med Verbatim DVD+R (4x) plater å d klikker i slutten.klikker i alle hastigheter...blir eindel ødelagte plater...rart at d virket første gangen å ikke flere...CD-R fungere bra...kun DVD d er noe galt med...jeg har også oppdatert brenneren...men d ble ikke bedre.

Fins d ikke flere brae progrem som jeg kan teste...?

Må ha hjelp....

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp kjøpt meg en Plextor PX-708A brenner.Den første dvd`en jeg brente fungerte bra (brente i 8x) i nero 6.0.0.15.....men så skulle jeg brenne flere dvd`er men da ble d feilmelding i sluttn av hver brenning...prøvde i 2,4x 4x 8x men d kom den samme feilmeldinga om at d ble noe feil m "disc at once" på sluttn, sjønner ikke hva som er problemet...

Håper på hjelp

Denne patchen til Nero 6.0.0.15 skal løse problemet ditt

http://www.cdfreaks.com/news/8022

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...