Latias Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Come on Southampton! Satte penger på U her. Takk for den! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Noe av det dårligste jeg noengang har sett av oss på Old Trafford. Utrolig skuffende, selvom det ble seier. This Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Jeg skjønner ikke hvordan lag som Southampton ligger så langt nede på tabellen hvis det er slik de spiller. Men det er vel kun mot United de spiller bra tipper jeg? Edit: Reading har utlignet mot chelsea i det 94. minutt, lol Endret 30. januar 2013 av Apox Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Haha, så jævlig surt at jeg satte penger på både uavgjort og borteseier her uten noen tro på at det skulle skje, men så var de faktisk det beste laget på banen også? De siste årene har Man Utd vært helt fantastiske til å vinne kamper uten å imponere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Resultat: 2-1 Ballinnehav: 42 % - 58 % Skudd: 11 - 20 På mål: 5 - 4 Cornere: 4 - 8 Pasninger: 349 - 531 Ran. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Tre poeng på en helrævva dag. Hva faen skjedde i andreomgangen, og hva faen skjedde med å bare dundre ballen til gokk hver jævla gang? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Fergusontaktikken det, leder man så skal man slutte å spille fotball. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Føler i de siste 2-3 kampene så spiller vi kjempebra i første(intet unntak i dag) også spiller vi dritt i andre. Herregud for en begredelig andre omgang. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Vi spiller kanskje dritt, men fy helvete så gode Southampton var! Imponerer meg mer enn Swansea med måten de spiller på. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Fergusontaktikken det, leder man så skal man slutte å spille fotball. Gjør vondt å se mitt kjære United så dårlig. Hva faen er galt med å gjøre sitt beste i 90 minutter, kontra å gjøre kamper til slitekamper? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 United er nærmere 3-1 enn Saints er 2-2, så sånn sett er det ikke så gale. Om man ser bort i fra målsjansene til RvP og Rooney, samt det anullerte målet til RvP, var Southampton bedre på alt. Skjer med at United kreperer under press? Pasninger og avgjørelser var stort sett håpløs. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Det eneste som er verre enn andreomgangen til United er internettsupporterne til United. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Hehehe..... Triste greier så tidlig om morningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå