aron Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Noen som har erfaring med å sette opp feks. Phonzo på Huawei B593 LTE? Vurderer å kaste ut min kjipe 3000/400 adsllinje som det ikke har skjedd noe med på 10 år... Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Tilleggsinformasjon: Phonzo baserer seg på klienter som støtter Options-meldinger. Klienten bør også støtte servicerecords (SRV) for å kunne utnytte redundante SIP-proxyer Skal nok funke dersom det er støttet. Lenke til kommentar
aron Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Er klar over det. Det er ikke så enkelt å finne ut av hva denne ruteren støtter. Derfor spør jeg om noen har erfaringer med den mot Voip... Lenke til kommentar
krissh Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Er klar over det. Det er ikke så enkelt å finne ut av hva denne ruteren støtter. Derfor spør jeg om noen har erfaringer med den mot Voip... Noen som har fått testet Phonzo/B593 nå? Og noen som kan bekrefte at B593 eller B593s støtter 4G på 800 Mhz i Norge? Ble litt usikker når jeg leser spesifikasjoner iom at det er oppgitt 800 Mhz under LTD. http://snorlaus.no/gsm-og-talekommunikasjon-/telefoner-og-modem-3g/4g/4g-wifi-router-huawei-b593s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå