TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hei Den siste tiden har jeg fått problem med at lyden vrenger seg etter en stund etter jeg har begynt å se på filmer/serier på feks netflix. Samme problemet oppstår også når jeg bruker vlc eller wmp. Noen som har tips på hva dette kan være? Hvis jeg skal hvor lenge jeg har hatt dette problemet, vil jeg si maks 14 dager. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hvor gammel er pcen// hva er det? Har dette på en laptop som er 4 år gammel. For eks på youtube. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Dette er en selvbygd pc, hk er 1 år gammelt fra Gigabyte. Gpu er 3 mnd gammelt, 7850 fra xfx. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Du kan jo alltids teste med en Linux live-CD for å se om problemet også oppstår på andre OS enn Windows. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Har oppdatert driver til 13.1 nå. Så jeg skal se om det blir noen forandring. Hvis ikke kommer jeg til å forsøke ditt forslag Geir_hk Endret 27. januar 2013 av TarzanIUnderbuksa2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hva slags høytaler/forsterker har du koblet maskinen til? Prøvd å nedjustere lyden på maskinen? Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg bruker kun dette: http://www.corsair.com/en/gaming-peripherals/gaming-headsets/vengeance-1500-dolby-7-1-usb-gaming-headset.html Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Når jeg hadde probler med lyden, så sto usb koblingen i en usb 3.0 kontakt. Etter jeg flyttet usb koblingen til kabinettets usb 2.0 har jeg ikke hatt problemer med vrenging av lyden. Så ca 24 timer, ikke lang tid, men vrenging av lyden kom ca 40 min ute i filmen. Den andre muligheten er at noen av oppdateringen til win 7 har forstyrret lyden. Har hatt 6 sikkerhetsoppdateringer for 64 bit win 7 siden i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå