Øystein.F. Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Skodespelar vekkjer håp på Instagram. Les hele saken Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Square Enix på tide og slutte og gi ut så sykt mange remakes og HD versjoner, og heller starte og lage BRA rollespill. sigh 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Håper på HD-versjoner til Norge, men egentlig er det KH3 jeg aller mest vil ha. Kan jo være det det er snakk om og. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Er ganske overbevist om at dette gjelder de nye scenene fra 358/2 Days. ^^ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Har egentlig lyst til å prøve kingdom hearts, men da på PS3 eller PC, siden jeg ikke har PS2 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Håper virkelig at HD-remixen kommer til Europa snarest. Ser veldig frem til en ny gjennomgang av Kingdom Hearts, som er ett av de beste spillene til PS2. Samtidig, veldig skuffet over at KH 2 ikke er inkludert i denne. Men som mange tror, det er mulig at Square Enix planlegger to HD-pakker, og at det vil være inkludert i denne. Vi får se Har også ventet på og drømt om Kingdom Hearts III lenge, så jeg håper Square Enix har dette i tankene også. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Om den ikke kommer her så importerer jeg den fra Canada! Dette er en must have collection for fans og gamere! Har så mange flotte minner fra Kingdom Hearts serien!! 1 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Gi oss Kingdom Hearts 3!! Har ventet helt siden jeg rønna 2ern! Men kjøper dette også jeg da :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå