Scorpio7 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg har liggende endel musikk som er laget på Magix Music Maker på den tid jeg hadde pc. Nå har jeg disse filene liggende på min nye Mac, men får ikke åpnet de opp. Noen som vet hvordan det skal gjøres? Lenke til kommentar
lberland Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 http://www.filedesc.com/file/mmm.html les litt på den siden der Lenke til kommentar
Scorpio7 Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Takk for svar, men den siden har jeg allerede sett over. Det kan jo alltids hende der står noe som kan hjelpe, men mine Mac/pc kunnskaper er så dårlige at jeg forsto ingenting. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg klarer ikke å finne noen Mac-programmer som åpner disse i farten. Så jeg antar at den mest nærliggende løsningen er å ta dem på en minnepinne eller lignende, tusle av gårde til en kamerat som har PC, og få han/hun til å installere Magix Music Maker. Så kan dere åpne filene og eksportere dem i et Mac-vennlig format. Geir Lenke til kommentar
Scorpio7 Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Ja, var faktisk det jeg fant ut også. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå