sevs Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Du "bumpa" minst to ganger, men jeg tror moderator fikk ryddet opp i det. Du kan bumpe egne tråder maks to ganger med minst 24 timers mellomrom, jamfør forumreglene. I tråden Hvordan bruke oppgraderingsnøkkelen til Windows 8? har mykhen samlet det meste du trenger å vite rundt kjøp av og oppgradering til Windows 8. Lykke til! Takk! Lenke til kommentar
sevs Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Da ville jeg vel heller lastet ned en kopi av 64bit Windows 7 helt lovlig herfra...for å så droppe å aktivere den (fungerer fint i 30 dager uten aktivering), for å så laste ned 64bit Windows 8 .iso filen. Edit: Virker nå. Lasta ned isoen på nytt. Uten navn154.bmp Endret 29. januar 2013 av sevs Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Nå har jeg brukt Win7 64bit til å kjøpe Win8 64-bit. Lagra som iso. Kan jeg nå installere Win8 64-bit på en annen 32-bit XP maskin? Den andre maskinen er akkurat samme modell, nesten, bare at den ble produsert 1-2 år før, og har litt forskjell på hardware. Slik som at cd-rom er IDE i steden for sata, at prossesoren er en annen nesten helt lik... etc. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Så lenge prosessoren støtter 64bit så skal det gå fint ja. Du må jo legge .iso filen på en DVD eller minnepenn først selvsagt og så starte pcen du skal oppgradere fra minnepennen eller DVD platen. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Så lenge prosessoren støtter 64bit så skal det gå fint ja. Du må jo legge .iso filen på en DVD eller minnepenn først selvsagt og så starte pcen du skal oppgradere fra minnepennen eller DVD platen. OK! Lenke til kommentar
sevs Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Binder Windows seg til hovedkortet eller noe når man installerer det? Kan jeg installere til en harddisk nå, og på en ssd senere? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Du kan måtte aktivere på nytt om du bytter hovedkort ja, men det skal ikke være noe problem med oppgraderingsversjonen for den kan du flytte til nye pcer og/eller bytte hardware på. Om du installerer på harddisk nå, og så bytter disk senere, og f.eks kloner diskene så har det ingen betydning for Windows. Da må du ikke en gang aktivere på nytt. Gjør du en clean install når du bytter disk må du aktivere på nytt. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hvordan er det om man mister iso'en av win8? Har kjøpt og installert win8, men hva gjør en om minnepenna med inst. filene blir borte? Er det ingen måte å laste det ned fra MS uten å kjøpe det på nytt? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Se nederst i første post: Hvordan bruke oppgraderingsnøkkelen til Windows 8? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå