finnipinni Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Er HD6320 (E450) skjermkort og Benq 2412 skjerm. Ny W8 installasjon. Bildet dekker ikke hele skjermen, det blir en kant på 2cm rundt hele bildet. Finner ikke noe justeringer - noen som vet hva en kan gjøre ? Endret 27. januar 2013 av finnipinni Lenke til kommentar
sandi98 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 last ned driverne til skjemkortet da funker det Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Har nettopp gjort det - fra AMD sine sider. Er det noen justeringer for dette der ? Endret 27. januar 2013 av finnipinni Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Bruker du oppløsningen som skjermen er laget for? Har du for valgt lav oppløsning, og har valgt å IKKE strekke bildet, vil det du beskriver skje. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Det var bare på HDMI problemene oppsto. Overgangsplugg til DVI på skjermen løste alle problemer. Aner ikke hvorfor, men nå er alt ok. Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Har med underscan å gjøre. Se denne tråden. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Husker den artikkelen, men fant ingenting om underscanning da jeg gikk gjennom postene. Programmet er oppdatert siden artikkelen og gjøres nå på en litt annen måte. En må først velge mine digitale flatskjermer/egenskaper og aktivere GPU skalering - deretter skaleringsegenskaper og dra knappen der til 0%. Måtte forresten også på pixelformat og velge full RGB for å få rett fargebalanse.... Endret 29. januar 2013 av finnipinni Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Når jeg bruker HDMI inngangen blir hele skjermen blå når Pc går i hvile. Så jeg må nok bruke DVI - da skjer det ikke. Lenke til kommentar
nerevar Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Er HD6320 (E450) skjermkort og Benq 2412 skjerm. Ny W8 installasjon. Bildet dekker ikke hele skjermen, det blir en kant på 2cm rundt hele bildet. Finner ikke noe justeringer - noen som vet hva en kan gjøre ? Hei, Jeg opplevde det samme men fant denne løsningen som funker veldig bra: http://superuser.com/questions/458321/change-overscan-underscan-settings-without-catalyst-control-center Lykke til! Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Jo takk for svar, men nå har jeg fått rota meg fram og fiksa scanninga. Men skjermen blir helt blå når den går i hvile når jeg bruker HDMI..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå