Tanoy Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Halla folks, jeg har tenkt til å bestille MSI Z77A-GD65 om ikke så lenge.. Det skal brukes til å overcklokce til 4,2Ghz, game BF3, og FarCry3. Og basic bruk, vill kortet duge til det? Noen som har det som vil skrive noen vurderinger. Jeg tar gjerne imot tips til monteringen av hovedkort også Peacee Lenke til kommentar
otl Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Jeg har Z77a gd55 + 3570k. Cpu'n har jeg fått opp i 4.5ghz. Endret 28. januar 2013 av otl Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Med oc egine ( sikker skrevet det feil ) Lenke til kommentar
otl Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Nei, bruker ikke slike ting. Stiller selv i biosen. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Har det hovedkortet med en I7-3770K, supert hovedkort og overklokking er intet problem. har clocket min til 4.6GHz og kan garantert gå høyere om jeg får meg en bedre CPU kjøler enn Corsair H60 Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 4.6 er jo nice det. Men jeg greier ikke å clocke manuelt :/ kan du ta screenshot av sånn du har det innstilt på BIOS ? Å legge det inn her ? Eg har Intel Liquid cooler, funker fett den også Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 (endret) Hvilken CPU har du? at mine instillinger er stabile hos meg, betyr ikke at de er stabile hos deg.. uansett om vi har samme cpu.. Du får bare prøve deg frem. Start på 4GHz uten og endre volt, går det ikke, så skrur du opp volten litt og litt til den er stabil og da går du videre til f.eks 4.2GHz. Det var det jeg gjorde Husk og holde øye med temperaturen... Endret 5. februar 2013 av FurrFoxer Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Har fått kortet instalert og brukte oc genie til 4,2 ghz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå