jernbaneslusk Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hei! Jeg har lastet ned en gravemaskin simulator:p Eg har to joysticker som jeg tenkte jeg skulle bruke, men da dette kun er en demo aksepterer simulatoren kun en device om gangen. Går ikke å få tak i fullversjon da dette kun er laget med tanke på utdanning. Så til spørsmålet..; er det mulig å få denne demoen til å se begge joysticker som en enkelt device, bare med dobbelt antall akser og knapper? Jeg har prøvd meg litt med program som ppjoy,xpadder,joytokey og diverse men får det ikke helt til slik som eg vil. Evt. er det mulig å skrive/programmere om noe i software slik at den aksepterer to devices mon tro? Er vel litt sært med en gravemaskin simulator kanskje, men hadde vært artig å få det til å virke på to joysticks:) Noen eksperter her inne som vil ta utfordringen? Demoen kan lastes ned her : http://www.tenstarsi...ad-confirmation Den er på ca. 48mb. MVH. Ørjan Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Du kan prøve å bruke AutoHotkey: http://www.autohotkey.com/ "AutoHotkey is a free, open-source utility for Windows. With it, you can: Automate almost anything by sending keystrokes and mouse clicks. You can write a mouse or keyboard macro by hand or use the macro recorder. Create hotkeys for keyboard, joystick, and mouse. Virtually any key, button, or combination can become a hotkey. Expand abbreviations as you type them. For example, typing "btw" can automatically produce "by the way". Create custom data-entry forms, user interfaces, and menu bars. See GUI for details. Remap keys and buttons on your keyboard, joystick, and mouse. Respond to signals from hand-held remote controls via the WinLIRC client script. Run existing AutoIt v2 scripts and enhance them with new capabilities. Convert any script into an EXE file that can be run on computers that don't have AutoHotkey installed." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå