Gå til innhold

Hjelp meg, å hjelpe!

Insane23

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg vet at jeg mest sannsynlig ikke er den eneste som har fått med meg historien til familiefaren fra Bergen,som har stått frem om det å være fattig i Norge!

Jeg har selv snakket med vedkommende privat,og historien er hjerteskjærende mtp.de to små barna!

Han har selv skrevet sin historie på denne siden:

www.pappatil02.wordpress.com

Jeg vil oppfordre til folk som har en 10er extra,til å hjelpe denne familien!

Det er mange familier der ute, i akkurat samme situasjon, men jeg er av den oppfatningen av at hvis man kan hjelpe EN person/familie, så er det hjelp, det og.

Kontonr er farens direkte kontonr,så pengene går direkte til familien!

Jeg vil bare gjøre en liten innsats,for en mann jeg har fått inntrykk av at kun vil det beste for sin familie,og ikke minst, sine barn!

Så hiv dere rundt, om det er 1kr, 5kr eller 50kr, så VET jeg det vil hjelpe denne familien, mye!

Det kan være snakk om morgendagens lunsj for vesla i barnehagen, og guttens niste på skolen!

Jeg er ikke ute etter frekke kommentarer, eller på noen som helst måte å bli fremstilt som tigger! Jeg får ingen goder utav dette, KUN en god samvittighet for å ha prøvd å hjelpe noen,jeg oppriktig mener, fortjener en innsats!

Kontonr er; 9522.05.40392

Hvis noen har noen spm,kan jeg svare så godt jeg kan,men det blir ikke svart på noe, i denne tråden av hensyn til familien! Da må det gjøres privat i innboks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...