flemz Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hei! Lurer på om alle butikker som har paypal icon, sender til Norge? og er dem safe? Er det noen som har noen sider man kan kjøpe billige ting, fra f.eks Kina, Hong Kong eller lignende sider! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Nei. Ikke nødvendigvis. Feks dx.com Lenke til kommentar
flemz Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Nei. Ikke nødvendigvis. Feks dx.com Stemmer! Vet du om noen andre sider? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Sjekk ebay hvis det er spesifikke iung du er ute etter. Mye billig fra bl.a. Kina der. Ebay har også "butikker" og er ikke bare privatpersoner. 1 Lenke til kommentar
flemz Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Sjekk ebay hvis det er spesifikke iung du er ute etter. Mye billig fra bl.a. Kina der. Ebay har også "butikker" og er ikke bare privatpersoner. Jeg har sett på ebay, nå tenkte jeg på litt mere sånne sider fra Kina og slik jeg da! Som er faktisk trygt å handle fra! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Ebay+paypal gir deg en veldig god garanti. Får du ikke varen, eller selger prøver å lure deg får du tilbake prisen for varen og for frakta. Edit: Ebay setter ekstremt strenge krav til selgerne. Endret 27. januar 2013 av sedsberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå