boundishh Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Hei! har seriøse problemer med og installere windows 7 på laptopen min .Den hadde win7 fra før ,men den trengte en overhaling så jeg bestemte meg for å formatere og installere windows 7 extreme edition r1 (fra project-os-org) 32-bit , pc'en er 64 bit men jeg har ikke hatt problemer med å innstallere 32 bit på 64 bit pc'er før. så jeg bootet opp fra cd'n , formaterte igjennom windows setupen og så startet jeg installasjonen . Det gikk fint igjennom alle stegene helt slutt når det står completing ... også kommer feil meldingen . Har googlet rundt , prøvd med SATA innstillingen både i AHCI og compatibilty (IDE) uten hell , så prøvde 64 bit versjonen uten hell , så oppdatert BIOS uten hell og tilslutt innstallert win xp pro 32bit for og teste om det funka (noe det gjorde) , men er jo kun skjermdriver og oppdrive så det er jo liten vits. win 7 dvden har jeg brukt på andre pc uten problemer så er ikke den heller begynner og bli litt desperat her nå . Tar i mot all hjelp med stor takknemlighet. specs på laptopen : http://www.toshiba.no/discontinued-products/satellite-c670d-101/ -Robin Endret 27. januar 2013 av boundishh Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Noen son vet om flere forum hvor jeg kan poste for hjelp:-)? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Kom igjen Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Kanskje du kan prøve det denne fyren gjorde med en Toshiba laptop, han lastet ned en Windows 7 ISO med service pack 1. Vet ikke om det vil virke men du kan jo prøve hvis du ikke har gjort det allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå