Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows Setup could not configure Windows to run on this computer's hardware . Toshiba satellite c670d-101

Anbefalte innlegg

Hei! har seriøse problemer med og installere windows 7 på laptopen min .Den hadde win7 fra før ,men den trengte en overhaling så jeg bestemte meg for å formatere og installere windows 7 extreme edition r1 (fra project-os-org)

32-bit , pc'en er 64 bit men jeg har ikke hatt problemer med å innstallere 32 bit på 64 bit pc'er før. så jeg bootet opp fra cd'n , formaterte igjennom windows setupen og så startet jeg installasjonen . Det gikk fint igjennom alle stegene helt slutt når det står completing ... også kommer feil meldingen .

Har googlet rundt , prøvd med SATA innstillingen både i AHCI og compatibilty (IDE) uten hell , så prøvde 64 bit versjonen uten hell , så oppdatert BIOS uten hell og tilslutt innstallert win xp pro 32bit for og teste om det funka (noe det gjorde) , men er jo kun skjermdriver og oppdrive så det er jo liten vits.

win 7 dvden har jeg brukt på andre pc uten problemer så er ikke den heller

begynner og bli litt desperat her nå .

Tar i mot all hjelp med stor takknemlighet.

specs på laptopen : http://www.toshiba.no/discontinued-products/satellite-c670d-101/

-Robin

Endret av boundishh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...