Gå til innhold

Hvilken ruter?

YuDing

Anbefalte innlegg

Skal velge ny ruter, og vil satse på noe som er "future proof". Jeg har kommet frem til to rutere som begge oppfyller kravene mine, men jeg er usikker på hvilken av dem jeg skal velge: Belkin N750 eller Asus RT-N56U? Belkinen støtter 450 Mbps på 5 Ghz-båndet, noe jeg forstår kan være en fordel hvis du har mange enheter tilkoblet, men på en annen side virker det som Asusen får generelt bedre omtale, samt ar den leverer raskere og mer stabilt nett enn Belkinen i tester med enheter som støtter opp til 300 Mbps. Betyr det at Asusen er bedre? Er det noe vits i å gå for Belkinen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.komplett....aspx?sku=757756

Har "lillebror", og er strålende fornøyd.

For å utdype litt. Du snakker om "future proofe". Poenget må da være at du kjøper noe du blir fornøyd med over tid. De du nevner der er forsåvidt kurrante routere, men jeg ville lagt litt mer i og fått en litt kraftigere sak.

Om du nå skal velge en av dem, hadde jeg valgt Asus. Hva man legger i mange enheter tilkoblet er også noe vagt..har du 10, 20 eller kanskje bare 5? Uansett vil ikke det påvirke hastigheten i nevneverdig grad.

Endret av erikstein
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...