Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

SSD Boot error. Død?

Anbefalte innlegg

Hei, Idag var jeg på maskinen min. Jeg gikk fra maskinen ca. en halv time. Da jeg kom tilbake var skjermen svart, men datamaskinen var fremdeles på. Jeg slo av maskinen, da jeg startet maskinen igjen ville ikke maskinen finne SSD-en. Den vill ikke reagere lenger. Jeg har skjekket om alle kablene var koblet i og det var de. Er den død?

SSD: OCZ VERTEX 2 2.5" 60GB SSD SATA/300 MLC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pengene kan du nok ikke kreve tilbake.

Be om annet merke/modell denne gangen og argumenter for at du har hatt mye problemer med OCZ.

Samsung 840 eller Corsair er jo andre bra merker.

Selv har jeg aldri hatt problemer med min Vertex 3 :) så du har tydeligvis hatt maks uflaks.

Lenke til kommentar

Jeg er ingen SSD-ekspert, har ocz og samsung selv, men begge du har funnet er gode valg. I stedet for å se deg blind på hastigheter, kan man se på stabilitet og pålitelighet.

Der gjør intel 330 det meget bra. Samsung 840 er en helt ny serie som ikke har vært så lenge på markedet, ergo er det noe mer vanskelig å si noe om den i forhold.

Jeg personlig hadde valgt 840, mest fordi det er "siste skrik" :)

Lenke til kommentar

Det går ikke ann å bytte SSD-en til en annen. Jeg må levere den inn til Dustinhome og dermed tar det ca. 1 uke til jeg får informasjon om jeg får pengene tilbake eller om de må sende en ny tilbake.

Hva er poenget med at de sende en ny når SSD-en er noe gale med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...