Fiskekraft1 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Så at Origin hadde tilbud på Battlefield 3, og ble veldig fristet. Men problemet er om laptopen min handler å kjøre det med en grei FPS. Komponenter jeg har i dataen er: i7-3610QM Nvidia GT630M 6 gb ram 750 GB HDD Det er det jeg vet som kan være viktig. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Den kan nok kjøre det, men ikke vent deg syk grafikk og bra framerate. Grafikkortet er både mobile (M), og ganske langt bak i serien. Prosessoren er ikke den beste for spill heller. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Tror den klarer det, ja. Antageligvis ikke på veldig høye grafikkinnstillinger, men det skal nok fungere. Her kan du sjekke selv: http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=1164&game=battlefield%203 Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Skal oppgradere PCen min til en stasjonær senere, er bare at jeg kan kjøre low/med på rundt 30 fps. Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) www.systemrequirementslab.com Endret 28. januar 2013 av PcAj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå