Lukilock Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Hallo! Skifta harddisk i en HP bærbr pc. Det satt i en på 500gb så satte i en helt lik en. Etter at jeg innstalerte WIN 7, så viser den kun 150gb av totale 500 under Min Datamaskin. Under Diskbehandling så ligger de restrenerne GB synlig, men de kommer ikke opp under Min datamaskin. Må jeg formatere og partisjonere hele greia på nytt? Kan ikke huske jeg fikk opp noe vindu med partisjonering eller valg av hvor det skulle innstaleres. Endret 27. januar 2013 av Lukilock Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Høyreklikk der det står "302.19GB". Så får du valg om å formatere? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Nei, får kun opp "slett partisjon".. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Prøv det. Da vil den skifte til svart farge ov vise "Utildelt". Så kan du lage et nytt volum. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Har gjort det nå, og står oppført som Primærstasjon NTFS. Men dukker ikke opp under Min Datamaskin. Har restarta PCen og. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Har den ikke fått en bokstav? Det kan du tildele i Diskbehandling, men ser dog ikke hvorfor det ikke har skjedd automatisk. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 det var nok problemet ja. Jeg hadde nok valgt en stasjonbokstav som alt var tatt i bruk av noe annet Supert, takk for hjelpa Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Nettverksdisker bør ha bokstaver langt ute i alfabetet, ellers blir det slike konflikter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå