Åsmund Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Hei. Kan jeg putte kortleseren inn i maskinen på en usb utgang på hovedkortet? På ett hk jeg kikker på så har usb utgangen fargene i anen rekkefølge, men jeg kan bare endre rekkefølgen på pinnene på kontakten i kortleseren. Endret 27. januar 2013 av Åsmund Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Fargen på kabel har ingen betydning. USB kontakten er standardisert. http://pinouts.ru/Motherboard/usb_internal_pinout.shtml Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 jaok, men tror du det er usb bus den kort leseren bruker eller kan det være noe annet rart? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ganske sikker på at det er USB. Den pluggen vil passe. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Japp funka bra, takk Var redd for at noe skulle bli ødelagt som har skjedd tidligere når jeg har gjort ett eller annet feil med koblingene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå