Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Frotteurisme - Beføling av medpassasjerer på toget

Anbefalte innlegg

Det snakkes jo så mye om at det er så trangt på togene på Østlandet for tiden at folk besvimer.

Det fikk meg til å tenke på noe som er ganske vanlig i Japan, nemlig at menn (og noen kvinner) stiller seg inntil andre passasjerer og beføler dem.

Er det noen her som har opplevd noe slikt? Både menn og kvinner?

Har aldri prøvd dette selv eller opplevd at andre har gjort det mot meg. Ble bare nysgjerrig på hvilke opplevelser folk eventuelt har hatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplevde dette i ett offentlig basseng faktisk da jeg var yngre. En kar tok meg på rumpa, så jeg snudde meg og klasket til han. Samme fyr prøvde å kaste meg opp i været fra vannet, så jeg gravde neglene mine inn i skallen på han.

Enkelte eier ikke respekt for andres intime soner.

Syns du burde tolerere det, men ikke det med å bli kasta i lufta, det er drøyt. Men ikke ikke slå hvis jeg tilfeldigvis skulle komme til å sjekke titsa dine

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk opplevd en mild versjon av noe slikt en gang, på en buss-for-tog-reise fra Oslo til Sandefjord. Ei jente som først klemte benet sitt så nærme mitt som mulig, og etterhvert plasserte hånden sin på benet mitt og begynte å stryke innsiden av låret mitt med fingrene. Det varte nesten hele turen. Da jeg så på henne ville hun ikke gi meg øyekontakt engang, så jeg snakket aldri med henne. Det var overraskende opphissende for meg, men jeg skjønner overhodet ikke at hun turte. Hadde hun gjort noe slikt på en fyr som hadde reagert kraftig negativt ville det nok ha blitt en jævlig flau busstur for henne. Men hun visste kanskje at som en utseendemessig 7/10-jente ville så godt som ingen gutter ha reagert veldig negativt på det hun gjorde?

Tøft gjort uansett synes jeg. Oppfordrer jenter til å gjøre mer slikt.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Syns du burde tolerere det, men ikke det med å bli kasta i lufta, det er drøyt. Men ikke ikke slå hvis jeg tilfeldigvis skulle komme til å sjekke titsa dine

Du kan se alt du orker, jeg er vandt til det, men rører du meg så fortjener du grisejuling. Det at jeg har fin rumpe eller fine pupper gir deg ingen rett til å bare ta for deg.

• Liker 4
Lenke til kommentar

En gang ble jeg befølt ganske voldsomt og direkte på mine edlere deler (uten på buksa) av en jente som stod foran meg, men med ryggen til. Jeg dyttet forsiktig til armen hennes, men hun fortsatte og jeg dyttet en gang til.. så snudde hun seg skvatt litt for det viste det seg at jeg hadde kommet mellom henne og typen :tease:

Plaget meg ikke veldig, men synes det er greit å selv styre hvem som får røre..

• Liker 5
Lenke til kommentar

I Japan har man vel ikke mye valg. Har du sett hvor pakkede toga er der eller? Vi snakker sardiner i boks. Om du kjenner noen grabbe deg er det bare å bite tenna sammen og holde det ut - du klarer ikke bevege deg nok til å finne ut hvem det er en gang, langt mindre klappe til noen. :D

Lenke til kommentar

Jenter skal ikke ikke tolerere at tilfeldige menn tar dem på rompa! Det er seksuelltrakassering. Om noe så underreagerte hun, hun burde gått til badevaktene og klaget og aller helst burde han aldri slippe inn der igjen. Om han først kommer unna med å ta på en rompe er det ingen grunn til å tro at han ikke har gjort det før og det er alltid en sjanse for at det kan gjenta seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En gang ble jeg befølt ganske voldsomt og direkte på mine edlere deler (uten på buksa) av en jente som stod foran meg, men med ryggen til. Jeg dyttet forsiktig til armen hennes, men hun fortsatte og jeg dyttet en gang til.. så snudde hun seg skvatt litt for det viste det seg at jeg hadde kommet mellom henne og typen :tease:

Plaget meg ikke veldig, men synes det er greit å selv styre hvem som får røre..

haha :p
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...