Jameshowlett Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det snakkes jo så mye om at det er så trangt på togene på Østlandet for tiden at folk besvimer. Det fikk meg til å tenke på noe som er ganske vanlig i Japan, nemlig at menn (og noen kvinner) stiller seg inntil andre passasjerer og beføler dem. Er det noen her som har opplevd noe slikt? Både menn og kvinner? Har aldri prøvd dette selv eller opplevd at andre har gjort det mot meg. Ble bare nysgjerrig på hvilke opplevelser folk eventuelt har hatt. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ja, jeg har opplevd at det har skjedd. Det endte meg at jeg snudde meg og spurte den kåte grisen om hva faen han dreiv med og dyttet han vekk så han falt. Det var det minste han fortjente. Sånne ting er virkelig ekkelt. 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Dessverre aldri opplevd dette, men jeg ville ha satt stor pris på det. Anonym poster: 0d13e0dc832f6ad29a53c96e3aa4d7b3 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Gjør det så ofte jeg kan. Men blir ikke så lenge om gangen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Opplevde dette i ett offentlig basseng faktisk da jeg var yngre. En kar tok meg på rumpa, så jeg snudde meg og klasket til han. Samme fyr prøvde å kaste meg opp i været fra vannet, så jeg gravde neglene mine inn i skallen på han. Enkelte eier ikke respekt for andres intime soner. 7 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 ^Sjeleglad for at vi ikke har møtt hverandre på byen, ville ha fått mitt pene utseende ødelagt 2 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Opplevde dette i ett offentlig basseng faktisk da jeg var yngre. En kar tok meg på rumpa, så jeg snudde meg og klasket til han. Samme fyr prøvde å kaste meg opp i været fra vannet, så jeg gravde neglene mine inn i skallen på han. Enkelte eier ikke respekt for andres intime soner. Syns du burde tolerere det, men ikke det med å bli kasta i lufta, det er drøyt. Men ikke ikke slå hvis jeg tilfeldigvis skulle komme til å sjekke titsa dine 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg har faktisk opplevd en mild versjon av noe slikt en gang, på en buss-for-tog-reise fra Oslo til Sandefjord. Ei jente som først klemte benet sitt så nærme mitt som mulig, og etterhvert plasserte hånden sin på benet mitt og begynte å stryke innsiden av låret mitt med fingrene. Det varte nesten hele turen. Da jeg så på henne ville hun ikke gi meg øyekontakt engang, så jeg snakket aldri med henne. Det var overraskende opphissende for meg, men jeg skjønner overhodet ikke at hun turte. Hadde hun gjort noe slikt på en fyr som hadde reagert kraftig negativt ville det nok ha blitt en jævlig flau busstur for henne. Men hun visste kanskje at som en utseendemessig 7/10-jente ville så godt som ingen gutter ha reagert veldig negativt på det hun gjorde? Tøft gjort uansett synes jeg. Oppfordrer jenter til å gjøre mer slikt. 5 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Syns du burde tolerere det, men ikke det med å bli kasta i lufta, det er drøyt. Men ikke ikke slå hvis jeg tilfeldigvis skulle komme til å sjekke titsa dine Du kan se alt du orker, jeg er vandt til det, men rører du meg så fortjener du grisejuling. Det at jeg har fin rumpe eller fine pupper gir deg ingen rett til å bare ta for deg. 4 Lenke til kommentar
Jameshowlett Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Noen flere som har opplevd dette? Positive eller negative? Kan vel virke som gutter er mer mottagelige for denne typen "oppmerksomhet" Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 En gang ble jeg befølt ganske voldsomt og direkte på mine edlere deler (uten på buksa) av en jente som stod foran meg, men med ryggen til. Jeg dyttet forsiktig til armen hennes, men hun fortsatte og jeg dyttet en gang til.. så snudde hun seg skvatt litt for det viste det seg at jeg hadde kommet mellom henne og typen Plaget meg ikke veldig, men synes det er greit å selv styre hvem som får røre.. 5 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 I Japan har man vel ikke mye valg. Har du sett hvor pakkede toga er der eller? Vi snakker sardiner i boks. Om du kjenner noen grabbe deg er det bare å bite tenna sammen og holde det ut - du klarer ikke bevege deg nok til å finne ut hvem det er en gang, langt mindre klappe til noen. Lenke til kommentar
Vinterfall Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Syns du burde tolerere det, men ikke det med å bli kasta i lufta, det er drøyt. Men ikke ikke slå hvis jeg tilfeldigvis skulle komme til å sjekke titsa dine Jenter skal ikke ikke tolerere at tilfeldige menn tar dem på rompa! Det er seksuelltrakassering. Om noe så underreagerte hun, hun burde gått til badevaktene og klaget og aller helst burde han aldri slippe inn der igjen. Om han først kommer unna med å ta på en rompe er det ingen grunn til å tro at han ikke har gjort det før og det er alltid en sjanse for at det kan gjenta seg. 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Er det seksuell traksasering andre veien også? eller er det greit? Jeg synes ikke alltid det er gøy å bli tafset i skrittet men det er bare sånn det er. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 En gang ble jeg befølt ganske voldsomt og direkte på mine edlere deler (uten på buksa) av en jente som stod foran meg, men med ryggen til. Jeg dyttet forsiktig til armen hennes, men hun fortsatte og jeg dyttet en gang til.. så snudde hun seg skvatt litt for det viste det seg at jeg hadde kommet mellom henne og typen Plaget meg ikke veldig, men synes det er greit å selv styre hvem som får røre.. haha Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Er det seksuell traksasering andre veien også? eller er det greit? Jeg synes ikke alltid det er gøy å bli tafset i skrittet men det er bare sånn det er. Det er heller ikke greit! Syns jeg, altså.. jeg kunne aldri bare gått opp til en fremmed jeg aldri hadde pratet med før eller noe sånt og tafset på han. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg