Gå til innhold

Merke av som 'gave' og redusere verdien av pakken?

Neckrick

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har tenkt å kjøpe noen headsett fra ebay. Noen som ligger under"auksjon" delen og er "såvidt" brukt, for da får jeg den billigere. Jeg tenker på beats eller sms by 50. Da vil jeg altså kjøpe varen for rundt 400k.

Jeg er redd for at de stopper pakken og sjekker den i tollen, for da må jeg betale utrolig mye da beats kan i teorien Ha en verdi på 2000kr.

Hva er sjangsen for å bli stoppet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørs på alle faktorene egentlig. På hvem som står og sorterer pakkene til hvordan de er pakket inn.

Mine har aldri blitt stoppet selv om jeg har handlet for flere tusen kroner men med diskret pakkning og senket verdi. Det er egentlig ikke noe å anbefale fordi hvis pakken blir borte da og den er bare forsikret for 40 dollar feks så får du bare igjen de 40 dollarene. Men jeg derimot gjør det når jeg kjøper VS undertøy fra en fast ebay selger.

Sier som han over meg, at det er mange kopier av disse beatsene så jeg ville vært veldig forsiktig.

Lenke til kommentar

Regner med at TS mener "kr" og ikke "K" :)

Hvis den er priset mistenkelig lavt i forhold til hva som blir scannet eller sett på etiketten blir den fort stoppet og undersøkt. Tollerne vet nok at slike headset koster mer enn 400kr. Du kunne kanskje slippe unna med 1000kr. Uansett må du betale gebyr og moms på alt over 200kr :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...