AdNauseam Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Synes forsåvidt NRK har et godt tilbud, men videokvaliteten er fæl. Selv om det er snakk om høy oppløsning så ser det bare gromsete og uskarpt ut. Derfor blir det til at jeg aldri bruker det. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Litt overrasket over at dere ikke nevner Altibox Chill, som er inkludert i Altibox' tv-pakke. Det minner litt om "Go", og er tilgjengelig på de fleste iOS enheter.Liten presisjon: Chill er IKKE inkludert i tv-pakken. Det koster 79,- pr. mnd. ekstra. Du MÅ derimot ha grunnpakken for TV for å kunne kjøpe tjenesten for 79,- pr. mnd. Er gratis om du bruker det i hjemmenettverket ut fra det jeg skjønte og du må betale om du skal ha tilgang over hele fjøla... Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 HBO og 5.1 lyd har jeg heller ikke sett noe til - selv ikke på siste generasjon smart-tv (8005-serien). Support hos HBO har ikke klart å gi noe svar på dette heller, fikk beskjed om at de skulle gi tilbakemelding før jul. Ikke hørt noe ennå. Forøvrig påstod de veldig hardnakket at det var 5.1 lyd.... hvordan man skulle få den var uklart. Det måtte også være problem med mitt utstyr, selv om Netflix på samme smart-tv og forsterker gir 5.1 lyd uten problem Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Fikk tilbud,via Spotify, om 2 måneders prøvetid på viaplay Virker som en grei tjeneste til en grei pris Ikke full HD, men så takler ikke linjen min det heller da Kvaliteten er bra nok for meg så hviss jeg ikke har sett ferdig alle filmen i løpet av 2 måneder... Er jo bare 79 kroner i måneden, mindre enn spotify Lenke til kommentar
VidocQ Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 http://i.imgur.com/quWEL5U.jpg Sånn. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Det kan ikke sies for mange ganger. Altobox chill koster ikke noen ekstra hvis man bruker det hjemme . der er når man vil lenger av gåre at man må betale Det er altså gratis hvis man har abonnement hos altibox og holder seg hjemme Lenke til kommentar
Saffemann Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 null Øyne og øyne, fru blom, det er gratis uansett å bruke nrk.no men hvis man har en TV så er det ikke gratis å ha en TV, så her må man ha klart for seg at nrk,no er gratis og at TV koster 1400 i halvåret. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Øyne og øyne, fru blom, det er gratis uansett å bruke nrk.no men hvis man har en TV så er det ikke gratis å ha en TV, så her må man ha klart for seg at nrk,no er gratis og at TV koster 1400 i halvåret. Det kan så være, om man da faktisk betaler for å ha TV. Lenke til kommentar
damnation_InnleggNO Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 NRK nett TV er IKKE gratis... I mine øyne koster det ca 1400kr i halv året... Kast TVen, send brev til NRK og vips! Gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå