Ursidae Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg tenkte jeg skulle lage et lite 12v lys jeg kan ha i kajakken og også kan brukes som et camping lys. hva vil dere anbefale jeg kjøper? setter stor pris på linker fra claes ohlson ol. (batteri, lys, ledninger) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Rundlysende eller konsentrert som en lommelykt Skulle tro en hodelykt er mest fornuftig og Ledlenser H7 meget gode og ikke ubehagelige å ha på hodet. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 mener da mer et batteri og lys jeg kan sette i kajakken for å bli mer synlig og ta ut og bruke som belysning hvis jeg skal gå i land på en holme og campe. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Da tror jeg en batteridrevet LED-lanternen fra Flak er greiest, de har forskjellige typer, du får den hos velassorterte båtutstyr-forhandler, eventuell bestille fra seatronic. Endret 28. januar 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå