AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Når jeg finner tonen med noen ute, og det blir en del kyssing, kosing og vi sover sammen (Ikke nødvendigvis sex) får jeg den samme merkelige følelsen dagen derpå. Det er en følelse som jeg oppfatter som både god og ubehagelig på en og samme gang. Det rare er at jeg ikke klarer å sette ord på akkurat denne følelsen, og heller ikke riktig forstå hva den er et utrykk for. Det nærmeste jeg kommer med å beskrive følelsen er at den kan minne om en blanding av glede, nedstemthet, spenning, meningsløshet og lengsel. Jeg har merket gjennom årene at følelsen blir mer intens jo mer jeg har drukket kvelden før, men følelsen kommer aldri uten at jeg har "truffet noen", uansett hvor mye jeg har drukket. Følelsen kommer også uavhenig av hva jeg i ettertid måtte synes om personen jeg var med, derfor synes ikke følelsen å være noe eksplisitt utrykk for å være betatt. Jeg vet ikke jeg. Jeg synes bare det er så merkelig. Er det noen som kjenner seg igjen og har lyst til å dele noen erfaringer/synspunkter? Anonym poster: cc225a8083a9ade15699fcbb190d16cd Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Anonym poster: cc225a8083a9ade15699fcbb190d16cd Jeg gjetter du er jente Jeg vet hva du snakker om og jeg hadde nylig en slik opplevelse. Møtte ei som heter Anne, Ekstremt søt, normale former. Vi hadde en fantastisk samtale på der jeg pleier å frikke vekk mine sorger, og jeg var på vei til å gå når hun spurte om jeg ville sitte med henne for hun ble plutselig alene, og jeg så snill og skummel ut. Jeg var full, hun virket edru, jeg ble mer edru hun ble ikke særlig full. Vi gikk til henne etter stengetid, og bare klinte og dry-humpet, og snakket. Jeg ble forelsket. POW! jeg var plutselig 14 igjen, og hadde en crush som var hærlig. Vi hadde avtaltt å møtes. før jeg rekker det så får jeg en. "var skikkelig awkward, og dette er kjipt men jeg hadde ikke tatt pillene så jeg mente ikke med noe av det jeg sa, og tror ikke vi skal treffes". Så awkwardness er ikke uvanlig. Det er ofte en intim tiltrekkning som kan oppleves som "awkwardhet". Hvis man møter noen og ting klikker, så bør man forsøke å se om det er noe mer. Det er hvis man føler skam eller angrer at man bør la være å forfølge noe mer. Det er jo slik at når man tilbringer intim tid sammen, så bygger man et nært bånd. Derfor det er så vanskelig å ha et platonisk "fuckbuddy"-forhold til noen. Kan og være "fylleangst" man føler, for det er et par ting alkohol gjør med en som fucker litt med hjernekjemien ;-) -frank Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (...) før jeg rekker det så får jeg en. "var skikkelig awkward, og dette er kjipt men jeg hadde ikke tatt pillene så jeg mente ikke med noe av det jeg sa, og tror ikke vi skal treffes". Hæ?! Det er kanskje det sykeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Hæ?! Det er kanskje det sykeste jeg har hørt. Du er ikke alene :-/ Dette er en av de hendelsene jeg ALDRI kommer til å glemme... Jeg har blitt ditsjet av one-nightere, men da har det bare vært meningsløs sex, ike timesvis med snakking, og kosing... så dette kvinnemensnesket vil bli husket -.- -frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå