treskopus Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg har vært vant med at jeg kan dra opp akkurat den fisken jeg peker på når jeg hiver uti snøret, men etter siste duden jeg ****** oppdaget jeg at karma traff meg... Nå har jeg faen ikke rørt en (that way) på faens 76 dager! Jeg skjønner virkelig ikke greia. Er det jeg som ikke fisker nok, eller er det rett og slett gud som vil stramme meg opp igjen? Lenke til kommentar
Populært innlegg Windoge Skrevet 27. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 27. januar 2013 Hva skjedde med forumpausen din? 14 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Hva skjedde med forumpausen din? ...Den forsvant? Uansett. Kanskje du må ned noen nivåer for å få napp igjen? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Kanskje mannfolk flest har sett trådene dine her på forumet. For det er vel snart 76 dager siden du begynte å bli aktiv som verst? Endret 27. januar 2013 av Zarac 4 Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Kanskje mannfolk flest har sett trådene dine her på forumet. For det er vel snart 76 dager siden du begynte å bli aktiv som verst? Problem løst. Ta deg en lengre pause, så kanskje den mannsdominerte delen av forumet glemmer dine tidligere tråder. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Ingen av de jeg toucher er å finne på et sted som dette. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Endret 27. januar 2013 av treskopus Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Om du ikke vil diskutere religion (ettersom du nevner) gud, så er det sikkert fordi du er for stygg. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Felleshull er ikke så stas i lengden 7 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ingen av de jeg toucher er å finne på et sted som dette. Jeg antar at det har med personligheten din å gjøre. Forumet her er fylt med helt vanlige folk som du finner over alt. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Jeg antar at det har med personligheten din å gjøre. Forumet her er fylt med helt vanlige folk som du finner over alt. Kalles trolling. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Forumet er fylt av bøger som f eks denne th.... eh, duden over her, og andre lignende avatarer på lave nivåer, derfor er det ingen av de jeg er borti som er å finne på steder som her. Jeg hadde jo vært en av dere jeg og om jeg hadde vært seriøs her inne. Men som noen burde klare å tenke seg til er dette stedet kun et tidsfordriv for meg, så dermed er ikke jeg å regne som lavnivå Jeg bruker dette stedet når jeg venter på at badet skal bli ledig, eller når jeg håndkletørket håret før jeg skal noe, så det er ikke svæært ofte nei! 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Kanskje om du laget tråder som lot seg diskutere, kanskje medlemmene tok det litt mer seriøst? 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Forumet er fylt av bøger som f eks denne th.... eh, duden over her, og andre lignende avatarer på lave nivåer, derfor er det ingen av de jeg er borti som er å finne på steder som her. Jeg hadde jo vært en av dere jeg og om jeg hadde vært seriøs her inne. Men som noen burde klare å tenke seg til er dette stedet kun et tidsfordriv for meg, så dermed er ikke jeg å regne som lavnivå Jeg bruker dette stedet når jeg venter på at badet skal bli ledig, eller når jeg håndkletørket håret før jeg skal noe, så det er ikke svæært ofte nei! Allikevel oppsøker du støtt og stadig hjelp fra disse såkalte bøgene på forumet? 1 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Ja, øynene dine fungerer tydeligvis bra. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Har du vurdert å fordrive tida på kvinneguiden istedenfor? Jeg har en følelse av at du vil passe bedre inn der. Endret 28. januar 2013 av Zarac 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Sånn går det når noen har gått løs med sandblåser mellom øra dine 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Ingen av de jeg toucher er å finne på et sted som dette. Du toucher jo ikke noen som du sier selv. Kanskje du er litt for kresen. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Kresen er jeg på samtlige plan Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Kresen er jeg på samtlige plan Da bør du være pen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå