Ragnar115 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Noen som vet hvem man kan henvende seg til vis du selv tror du er tonedøv? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Idol, kanskje? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Det er mulig å trene gehør såppas mye at man kan høre hvilken tone bussen turer avgårde i. Så det burde nok være mulig å trene opp sånn at man ikke blir tonedøv hvertfall. Spill piano og syng litt. Det burde gå seg til. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Ettersom det eg har lest er det og vært tonedøv medfødt. Det er ikke veldig mangen som er det men det finnest de som er det. Som eg skrev lurte eg på hvem man kan henvende seg til, går ut ifra at det finnest fagfolk Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hvorfor skal du henvende deg til noen? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 ... Jeg er tonedøv, og har horribel rytmesans, så min drøm om å bli musikker gikk i vasken, og jeg og min mor jobbet mye med det, men jeg kom aldri forbi det helt grunnleggende, for jeg har ikke evnen til å matche tonene jeg hører til notene. Jeg klarer heller ikke å holde takten med en fuckings stortromme som hjelper en å holde den, men jeg var den eneste i korpset som ble anbefalt å finne meg en hobby jeg ikke latterligjorde megselv i. Noen har det, andre har det ikke. Min mor trenger bare å høre en sang så kanhun spille den på 12 forskjellige instrumenter. Så man kan sikkert trene det, men virker somom man må ha rette gansammensetningen for å ha et trenbart utganspunkt. Så du må bare jobbe med det, men min erfaring er at det ikke er noe man kan "pugge" seg til. -frank 1 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Det er vel noe de aller fleste vil klare å trene opp, men som med alt er det enkelte som det ikke funker sånn med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå