Gå til innhold

BK: Alene i mørket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk Jan Erik :) Når du sier struktur, tolker jeg riktig at jeg har gjort stammene for svarte -og må gi tilbake litt informasjon - og prøve noe annet for å få stemningen? Prøver litt mer :)

De begynte forrige tirsdag. Du ble spurt etter :) Har du gitt dem mail-adressa di? De sender ut mail hver mandag. Ny kveld til tirsdag kl.19.00, husker ikke tema denne dagen, men det er mye spennende fremover, iallefall i mine øyne :)

Lenke til kommentar

Takk Jan Erik :) Når du sier struktur, tolker jeg riktig at jeg har gjort stammene for svarte -og må gi tilbake litt informasjon - og prøve noe annet for å få stemningen? Prøver litt mer :)De begynte forrige tirsdag. Du ble spurt etter :) Har du gitt dem mail-adressa di? De sender ut mail hver mandag. Ny kveld til tirsdag kl.19.00, husker ikke tema denne dagen, men det er mye spennende fremover, iallefall i mine øyne :)

Nei...vel det kunne vært det jeg mente,og min feil det da att jeg ikke forklarte sikkelig.Mente..ja har feks Nik Viveza,ett plugin til PS...der kan jeg justere strukturen slik att trær og detaljer liksom kommer ut i bildet om du forstår...blir mer en 3d følelse,dog liten,enn slik det er nå.

Men ikke noe galt slik det er nå heller.

Ok..denne Tirsdagen kan jeg ikke...yngstemann blir 30,så den dagen tror jeg jeg ikke får lov å reise noen plass...hehe.Kommer neste gang deretter;)

Lenke til kommentar
Takk Jan Erik :) Når du sier struktur, tolker jeg riktig at jeg har gjort stammene for svarte -og må gi tilbake litt informasjon - og prøve noe annet for å få stemningen? Prøver litt mer :)
Nei...vel det kunne vært det jeg mente,og min feil det da att jeg ikke forklarte sikkelig.Mente..ja har feks Nik Viveza,ett plugin til PS...der kan jeg justere strukturen slik att trær og detaljer liksom kommer ut i bildet om du forstår...blir mer en 3d følelse,dog liten,enn slik det er nå.Men ikke noe galt slik det er nå heller.Ok..denne Tirsdagen kan jeg ikke...yngstemann blir 30,så den dagen tror jeg jeg ikke får lov å reise noen plass...hehe.Kommer neste gang deretter;)

Takk igjen,skjønner det er mye jeg må skaffe meg fremover. Prøver jeg ut litt mer med de mulighetene jeg har sålenge :) Hehe... alternativet måtte være å ta dem med da..... ;) Gratulerer med "guttungen" da :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...