Bluebeans Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 @ /me har fått samme problem EDIT: Bare restarta pcen Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Ja, last ned steaminstall_cs.exe den funker som bare det! Jeg får logga meg på utejn problemer, jeg får også starte og spille megakjapt, kjappere enn med 1.5 Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hmm..steam bruker avogtil laaang tid,og noen ganger går det kjapt. Spiller nesten ikke 1.6,alle skal jo være CT og lame med skjold public :\ Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Hmm..steam bruker avogtil laaang tid,og noen ganger går det kjapt.Spiller nesten ikke 1.6,alle skal jo være CT og lame med skjold public :\ Hehe, sorry men det er nok ikke sånn at alle vil være ct med skjold. Og de som joiner ct gjør det ikke fordi de vil ha skjold Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hmm..steam bruker avogtil laaang tid,og noen ganger går det kjapt.Spiller nesten ikke 1.6,alle skal jo være CT og lame med skjold public :\ Hehe, sorry men det er nok ikke sånn at alle vil være ct med skjold. Og de som joiner ct gjør det ikke fordi de vil ha skjold Snakker ihvertfall utifra min erfaring,har opplevd mange ganger at alle CTene bruker skjold..og at CT stadig er i overtall,og svært få vil bytte fra CT til T.Min erfaring,mange andre kan nok fortelle noe helt annet,men dette er altså min erfaring,det finnes alltid noen som har erfart noe annet Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Kan noen si meg hva detta betyr? Når jeg skal logge meg inn på en server så kommer denna meldingen opp. Disconnected You have been disconnected from the sever. Reason: Error verifying STEAM UserID Ticket (34) Sånn er det hver gang jeg skal logge meg på en server. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Prøv og logge av og på. Det pleier og hjelpe. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Nei, det hjalp ikke i det hele tatt. Noen som vet hva probleme er? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 ' date='26/10/2003 : 13:41'] Nei, det hjalp ikke i det hele tatt. Noen som vet hva probleme er? Det pleier og funke hos meg. Da sier jeg det jeg har sagt sikkert 100 ganger før: Reinnstaler steam. Funker nesten alltid. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Nå funker det, logga meg ut og inne flere ganger. Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Syns 1.6 er kjedelig jeg... Heldigvis kom det, så jeg fikk slutta med CS Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Syns 1.6 er kjedelig jeg... Heldigvis kom det, så jeg fikk slutta med CS Sier det samme, er så mange utrolig bedre spill ute på markedet nå.. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Syns 1.6 er kjedelig jeg... Heldigvis kom det, så jeg fikk slutta med CS Sier det samme, er så mange utrolig bedre spill ute på markedet nå.. Må si meg enig der, jeg skulle bare prøve 1.6 for siste gang. Lenke til kommentar
Vicviper Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 CS er jo UTROLIG gammel spill da! hva forventet dere egentlig av 1.6? best å ikke ha noe forventning for da kan man i alle fall ikke bli skuffa *grin* har ikke testa 1.6 selv da men. gjør vel det en gang jeg kjeder meg noe sinnsykt. BTW, hvor får man tak i 1.6 ? er ikke så gira på CS så jeg har ikke lett. så hvis noen hadde en fin link så slipper jeg det Lenke til kommentar
Vortexsurfer Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det vil med andre ord si at de prøver å få slutt på at folk spiller cs på LANOg hva med oss som fremdeles sitter med 56k modem uten mulighet til asdl, skal ikke vi i det minste få spille mot naboene i lokalt nettverk? Hvem gidder å ha en versjon som du kan bruke på nettet når du fra tid til annen er på plasser med bredbånd, samtidig som du må ha en foreldet versjon som aldri blir oppdatert for å spille på LAN. Jeg tipper CS vil få en nedtur med steam. Du kan fremdeles spille det på LAN, men du må ha en internett oppkobling for å autentisere WON_ID'en din mot deres server før du får spille? Er selv kjempefornøyd med 1.6, og har ikke hatt 1(ett) eneste problem ed installering eller spilling ennå.. Lenke til kommentar
LaDdeR Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 cs 1.6 er BRA. steam er noe idiotisk dritt!!! steam er det verste jeg har vært borti. Hitboxen er super. Steam har tabbet seg ut gang på gang. De suger!!!!!! så ikke hat 1.6 hat steam. *grin* Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Synes hele Steam og CS1.6 lagger mer enn 1.5 jeg. Ingenting går liksom glatt selv om fpsen er på topp... Det er så beite kjipt og dårlig, 1.6 har ødelagt hele min cs-karriere. Men det er vel kanskje like greit? (...) Lenke til kommentar
Haraball Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Testa "m_filter 1" i config? Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 liker ikke 1,6 jeg men har vel ingen mulighet til å holde meg til gode gamle 1.5 må nokk gå over etterghvert Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg lurer på hvorfor steamen min ikke vil gå inn på en server. Hver gang jeg prøver, stopper den plutselig opp, og "svarer ikke" er et faktum.... Har ADSL 850/384, GF2 MX400, 256 MB RAM AMD 1800+.... MS XP.... Håper jeg kan få hjelp av noen som kanskje har hatt samme problemet... :grine: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå