Zeph Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Kan noken foreslå eit par gode, norske cs servere? Eg var på ein i dag der halvparten dreiv med TK heile tida og ein hadde wallhack Edit: Ein ting til; gidder ikkje leite i OPtions og greier. Korleis får eg fram FPS? Og kva finst det av nyttige commandoer i console og korleis får eg fram console. Endret 11. januar 2004 av zeph Lenke til kommentar
elaijt Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 zeph: last ned The All seeing eye fra www.udpsoft.com der finner du alle di norsker serverne. for å få frem fps skriver du net_graph 3 og for å få opp console så trykker du på den knappen som er til venstre for knappen 1. roger that ? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 net_graph 0, 1, 2 eller 3. Angir hva som skal vises sammen med fps. Bruker selv 3. net_graphpos 1, 2 eller 3 (så vidt jeg husker). Angir posisjonen for net_graph. Bruker selv 3. Hva slags andre kommandoer var du ute etter? Forandre navn i konsollen?? name zalo / name "z a l o Ønsker du mellomrom i nicket må du bruke ". Norske servere, hmmm... Hva med FoCo-serverne? Her finner du Foco's hjemmeside! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Esports.no Eneste som er dumt er at admins er litt treige til tider.. Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har fått en feit feilmelding her nå, skulle starte steam så kommer denne feilmeldingen: "Steam.exe (main exeption): Win32 StructuredException at 014E0408 : Attemt to write to virtual address 45018200 whitout appropriate access rights. " Noen som har peiling på ka som skjer her? Steam har fungert knirkefritt (bortsett fra noen småproblemet med updating o.l.) så lenge det har vært ute, helt til nå. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 hmm...prøver å åpne steam, men jeg får bare not responding... Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har det kommet no LAN patch ennå? isåfall, hvor kan jeg laste ned?? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har fått en feit feilmelding her nå, skulle starte steam så kommer denne feilmeldingen: "Steam.exe (main exeption): Win32 StructuredException at 014E0408 : Attemt to write to virtual address 45018200 whitout appropriate access rights. " Noen som har peiling på ka som skjer her? Steam har fungert knirkefritt (bortsett fra noen småproblemet med updating o.l.) så lenge det har vært ute, helt til nå. Prøv dette! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Har det kommet no LAN patch ennå? isåfall, hvor kan jeg laste ned?? Kanskje denne siden er til hjelp? Mulig man må logge inn for nedlasting. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) fy fae'n.. det er så mange bug i steam og 1.6 at det blir latterli.. Se på den bug fix lista som kommer opp når den updater! btw så har jeg enda et problem: Hver gang jeg høyreklikker på icone i nederste hjørne, trykker på games og cs så begyner den å starte, bakgrundbildet til cs kommer opp, men ikke noen knapper og alt avsluttes etter et sekkund. Har avinstalert alt og slette filene og instalert alt på nytt. da funka det en gang, men når jeg joina en server kom det user ticket feil. Når jeg prøver nå har jeg det første problemet igjen.. Latterlig.. Endret 17. januar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 fy fae'n.. det er så mange bug i steam og 1.6 at det blir latterli.. Se på den bug fix lista som kommer opp når den updater! btw så har jeg enda et problem: Hver gang jeg høyreklikker på icone i nederste hjørne, trykker på games og cs så begyner den å starte, bakgrundbildet til cs kommer opp, men ikke noen knapper og alt avsluttes etter et sekkund. Har avinstalert alt og slette filene og instalert alt på nytt. da funka det en gang, men når jeg joina en server kom det user ticket feil. Når jeg prøver nå har jeg det første problemet igjen.. Latterlig.. Mener å ha lest en plass at det var en konflikt mellom Steam og McAffee personal privacy / privacy service software... Men er ikke sikker... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Mener å ha lest en plass at det var en konflikt mellom Steam og McAffee personal privacy / privacy service software... Men er ikke sikker... Bruker ikke noe Mcaffe greier.. Noen andre som vet om noe? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Mener å ha lest en plass at det var en konflikt mellom Steam og McAffee personal privacy / privacy service software... Men er ikke sikker... Bruker ikke noe Mcaffe greier.. Noen andre som vet om noe? Nå vet ikke jeg noen løsning på problemet du har. Flere har blitt kvitt "Steam UserID Ticket", ved å slette filen "ClientRegistry.blob". Eventuelt "rename" den. Hvis noen skulle prøve, ta for all del backup av den. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Synes folka om den nye oppdateringen a?` E jo heilt genial angående at T som overlever ikke får penger hvis timeren går ut (de maps) + alt det andre for å hindre camping (les patch fix listen) Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Synes folka om den nye oppdateringen a?` E jo heilt genial angående at T som overlever ikke får penger hvis timeren går ut (de maps) + alt det andre for å hindre camping (les patch fix listen) Og at timeren stopper når bomba er planta Helt topp. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hei Har ikke spillt CS på flere år, og sist jeg forsøkte måtte jeg laste ned en masse oppdateringer og det gidder jeg ikke en gang til Hva må jeg ha installert fra før av for å spille CS1.6 nå? kan jeg bare installere halflife ogs så CS1.6, eller bare CS1.6 og HL key? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hei Har ikke spillt CS på flere år, og sist jeg forsøkte måtte jeg laste ned en masse oppdateringer og det gidder jeg ikke en gang til Hva må jeg ha installert fra før av for å spille CS1.6 nå? kan jeg bare installere halflife ogs så CS1.6, eller bare CS1.6 og HL key? Er vel nok med kun Steam så lenge du har en key? Funket hos meg i så fall etter en fresh XP install... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Flott, takk skal du ha. har HL, blueshift og et par andre utgivelser..det er vel ett fett hvilken key jeg bruker vel? .......Laster ned CS nå....eta 1 hour skal bli artig å prøve igjenn Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Jøss, det Steam greiene gjorde allt mye enklere gitt ! Funker som bare pokkern her.... må bare lære komandoene osv igjenn, har ikke spillt på lenge. Enten så gidder ikke folk å svare eller så ser de ikke det jeg skriver inn (Y) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå