Vapor"k Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ser ikke ut som WON går ned.. de svikter ikke sine kjære 1.5 fans.. håper jg. bernn skjoldet brenn6+++ brenn veldig det nye navnet på aug og de nye bindingsene mht våpenkjøp.. blærg Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ,09/11/2003 : 21:19] Noen som opplever at CS lagger i h******. Linja mi er på 786/128 kbps og jeg får altid høy ping 100 og oppover. Linja funker som bare det, men aldri når jeg spiller CS. Rart, vi har ca. den samme linja, på norske servere ligger pingen min på rundt 60-80 vis det er skikkelige servere. Det er nok i cs sin skyld. Rart, vi har ca. den samme linja, på norske servere ligger pingen min på rundt 60-80 vis det er skikkelige servere. Det er nok i cs sin skyld. Dette er jo alt for høyt dette og, jeg har 2000/640 fra nextgentel og likker på 20-30 i ping. Har en kamerat som har 804/384 og han ligger på akkurat det samme. Da er det noen instilinger som må kanskje fikses på, som jeg ikke vet noe om i det hele tatt. Noen som har noen ideer? Pingen min skal ligge på 30-50ms. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 CS-en min funker fint. Eller på noen servere choker jeg veldig mye og har kanskje litt høyere ping enn mange andre. Hadde det i 1.5 også. Tror det er routeren sin feil, har prøvd de mest anbefalte instillinger. :/ Men tenkte å prøve Akimbot i 1.6. Men for å installere trenger jeg liblist.gam, som ikke er i 1.6. For tiden så har jeg ikke installert noen tidligere versjoner av CS, og finner ikke CD-en. Så noen som kan si meg hva som skal stå i liblist.gam, eller noen som kan laste den opp en plass? *grin* Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 ,09/11/2003 : 21:19] Noen som opplever at CS lagger i h******. Linja mi er på 786/128 kbps og jeg får altid høy ping 100 og oppover. Linja funker som bare det, men aldri når jeg spiller CS. Rart, vi har ca. den samme linja, på norske servere ligger pingen min på rundt 60-80 vis det er skikkelige servere. Det er nok i cs sin skyld. Rart, vi har ca. den samme linja, på norske servere ligger pingen min på rundt 60-80 vis det er skikkelige servere. Det er nok i cs sin skyld. Dette er jo alt for høyt dette og, jeg har 2000/640 fra nextgentel og likker på 20-30 i ping. Har en kamerat som har 804/384 og han ligger på akkurat det samme. Det var gjennomsnittet. Med 60 lagger det jo ikke i det hele tatt så hvorfor skal jeg bry meg om jeg har så "mye" ? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 cl_updaterate 30/40 rate 9999 Prøv dette. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 ser ikke ut som WON går ned.. de svikter ikke sine kjære 1.5 fans.. håper jg.bernn skjoldet brenn6+++ brenn veldig det nye navnet på aug og de nye bindingsene mht våpenkjøp.. blærg enig, hvorfor forandre dem nå??!! argh jeg blir gal av dem Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Alle som klager på ping, men har god linje: drit i linja din! folk med isdn kan ha bra ping! alt avhenger er serveren sin linje.. Btw: er steam-serveren nede nå? får ikke conecta til noe og ingen spiller Lenke til kommentar
Vizjerei Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 CS i seg elv er et ensformig spill...De kunne virkelig ha endret masse på grafikken, bruk det gode gamle siktet på colten...Behold de gamle navnene på våpnene....Navne skifte på våpnene i cs 1.6 er bare idiotisk...Jeg liker de nye våpnene, men jeg vil egentlig ikke at de skal være der...De kunne også behold bunnyjumpinga....INGENTING var som å bunnyjumpe på de_dust Knuse fienden før de har kommet ut av spawn(nesten) Lenke til kommentar
MariusH Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 verste man kan se er folk som syter på skjoldet i 1.6, det er endel servere der skjoldet er restriktet og hvis man spiller litt mer aktivt så spiller man pcw'er og offisielle kamper der skjold aldri blir brukt Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 er steam nede? Det var det men tror ikke det er det nå lengre. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Forbanna steam dritt! Hver gang jeg prøver å joine en serv, kommer det opp en melding om at jeg har blitt disconnecta, og at USER ticket ID is invaild!! Hva fan skal det bety? Lenke til kommentar
MariusH Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Forbanna steam dritt! Hver gang jeg prøver å joine en serv, kommer det opp en melding om at jeg har blitt disconnecta, og at USER ticket ID is invaild!! Hva fan skal det bety? settings, log out. log inn igjen så fungerer det Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. november 2003 Forfatter Del Skrevet 13. november 2003 Forbanna steam dritt! Hver gang jeg prøver å joine en serv, kommer det opp en melding om at jeg har blitt disconnecta, og at USER ticket ID is invaild!! Hva fan skal det bety? settings, log out. log inn igjen så fungerer det Og vis det fortsatt varer; reinnstaler steam Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 brenn veldig det nye navnet på aug CS 1.6 namefix Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hvordan ser jeg demoer med 1.6? Hvor skal jeg legge dem og hva skal jeg skrive? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. november 2003 Forfatter Del Skrevet 15. november 2003 Playdemo filnavn Legg dem i cstrike mappa Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hmmm.. da får jeg en feilmelding som det står ERROR; couldnt open Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) haha, er noen latterlige folk på skolen min nå. De har startet en klan, og sitter hver eneste time av dagen å spiller klan kamper. I tillegg sitter de konstant inne på klasserommet eller i kantinaen med papirer over hvert eneste map i 2d. De bruker de til å "studere" mapene, og diskutere taktikker, og prate cs som om de nettopp hadde slått SK. Vil nå si at det er bedre å være en sosial gjeng med felles interesser og bruker den tiden de har til å ha det gøy, istedenfor å være den og alene "kule" som bruker sin tid til å rakke ned på de som har det kjekt. Anyway, noen som vet en plass på nett der man kan sette sammen et buyscript? Jeg har tre script nå for øyeblikket: autoexec, terror og ct (terror og ct script pga forskjellige menyer). Men hver gang jeg kjøper armor eller granater eller noe slikt så kommer buymenyen opp etterpå for hver gang. I autoexec filen står det bl.a. alias ms1 "menuselect 1" alias ms2 "menuselect 2" alias mclr "slot10; wait; wait; slot10" alias +arm "buy; ms8; ms2" alias -arm "mclr; wait; wait; mclr" osv. og i terror/ct scriptet har jeg skrevet: bind "u" "+arm" Noen som finner en dum feil her, eller noe jeg kan legge til? Endret 15. november 2003 av En Tiger Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Litt greiere å lage buyscripts nå. Her e mitt for Ak/Colt. bind "f1" "m4a1; ak47; primammo; defuser; vest; vesthelm; hegren; flash; flash; smoke" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå